Чистий прибуток французького виробника продуктів харчування Danone 2019 року скоротився до 1,9 млрд євро, що майже на 18% менше, ніж 2018 року. Згідно з консенсус-прогнозом Bloomberg, прибуток мав становити майже 2,5 млрд євро. Також компанія повідомила, що спалах китайського коронавірусу призведе до втрати 100 млн євро ($109 млн) у першому кварталі 2020 року і передусім вдарить по бізнесу компанії в Китаї.
Згідно з даними компанії, об'єм продажів склав майже 25,3 млрд євро, рівень зіставних продажів (LfL) виріс на 2,6%. Зокрема, в четвертому кварталі продажі зросли до 6,24 млрд євро, або на 4,1%. Цього року Danone очікує зростання LfL-виторгу на 2-4%.
Рентабельність поточного бізнесу, згідно з очікуваннями компанії, має скласти понад 15% — 2019 року цей показник становив 15,2%. Також компанія прогнозує зростання LfL-продажів на 3-5% у середньостроковій перспективі.

Попередній прогноз передбачав зростання продажів на 4-5%, а операційну маржу — понад 16%. Розмір дивідендів Danone минулого року склав трохи більше 2 євро на акцію, 2018 року — майже 2 євро.
Контекст. В Україні продукція компанії Danone представлена торговими марками Activia, Actimel, Nutrilon, Evian (вода), «Даніссімо», «Біобаланс», «Растішка» та «Простоквашино».
Вплив епідемії коронавірусу на економіку поки що відчувається переважно в країнах Азії. В Японії спостерігається найбільше за сім років скорочення обсягів виробництва. У Китаї в першій половині лютого на 92% впали продажі автомобілів, скорочується обсяг торгових операцій, а фінансовий сектор потребує термінової підтримки.
Проте вірус торкнувся й інших країн. Зокрема, німецькі виробники спортивних товарів Adidas і Puma повідомили про падіння продажів на тлі спалаху коронавірусу.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також
PUMA переосмислює гру: старт наймасштабнішої та найгучнішої кампанії року — "GO WILD"
Головна подія ресторанного бізнесу цієї весни – PRORESTO’25 в Одесі 28 квітня!