Автобудівна компанія «Богдан Моторс» готова довести локалізацію виробництва вітчизняних тролейбусів до 50%, чому сприяє налагодження випуску частини комплектуючих на українських підприємствах.
«Ми думаємо, що саме таким і має бути вимога до локалізації виробництва тролейбусів в Україні, оскільки вітчизняні підприємства вже здатні виробляти тягові двигуни, струмоприймачі, системи управління тяговими двигунами, вузли зчленування та інші складові», — заявляє компанія.
У компанії також відзначають, що державна підтримка зарубіжних виробників громадського та комунального транспорту суттєво ускладнює життя вітчизняного виробника.
«Така підтримка стає вирішальним фактором у формуванні ціни на продукцію та дозволяє іноземним компаніям вигравати українські тендери на державні закупівлі. Як наслідок, українські приватні підприємства, не маючи такого ресурсу, почасти згортають свою діяльність», — сказано в релізі.

На думку адміністрації компанії, введення локалізації дозволить завантажити українські підприємства і генерувати додаткові податки для України. Це також буде сприяти вкладенню додаткових іноземних інвестицій у виробництво вузлів, частин і агрегатів на території України.
Контекст. 24 червня у Верховній Раді був зареєстрований законопроект №3739, яким пропонується встановити вимогу щодо локалізації виробництва машинобудівної продукції на 25-40%.
Законопроектом встановлений рівень локалізації за чотирма субгалузями машинобудування: залізничний транспорт, міський пасажирський транспорт, комунальна техніка, спецтехніка, енергетичне машинобудування.
В українському суспільстві склалося помилкове переконання, що відповідно до вимог Світовї торгової організації ринок країни повинен бути абсолютно відкритим і незахищеним. Насправді установчі документи СОТ не містять такої категоричної вимоги і навіть дозволяють вести протекціоністську політику.
