Facebook Pixel

«Нова пошта» та Держпродспоживслужба зчепилися за права споживачів. Справа дійшла до суду

Автор
«Нова пошта» не згодна з тим, що її оштрафували. Фото: Flickr

«Нова пошта» не згодна з тим, що її оштрафували. Фото: Flickr

Держпродспоживслужба Харківської області оштрафувала компанію «Нова пошта» майже на 326 млн грн за неякісне обслуговування клієнтів і створення перешкод проведенню перевірок, повідомила пресслужба відомства. Компанія з рішенням Держпродспоживслужби не погодилася й подала позов до суду.

Фахівці Держпродспоживслужби провели перевірки за зверненнями споживачів щодо неякісного обслуговування з боку компанії. Приводом стало звернення від клієнта пошти про пошкодження посилки вартістю 500 грн. Відомство інспектувало відділення № 49 в Харкові та № 3 у Чугуєві Харківської області. Під час перевірки «Нова пошта» не надала необхідні документи, які підтвердили б наявність або відсутність порушень, що стало на заваді роботі Держпродспоживслужби. Через те відділення № 49 оштрафували на 151 млн грн, а відділення № 3 — на 174 млн грн.

Пресслужба «Нової пошти» підтвердила наявність штрафів від Держпродспоживслужби. У компанії стверджують, що представники відомства під час перевірки зажадали необхідні їм документи від особи, яку не було уповноважено їх надати. Крім того, керівник відділення не був уповноважений підписувати протокол про перевірку, запевняють у «Новій пошті». Саме ці факти в Держпродспоживслужбі розцінили як створення перешкод.

Telegram Logo

Компанія зі свого боку розцінила поведінку Держпродспоживслужби як маніпуляцію державними повноваженнями й подала позов до Харківського суду, у якому оскаржує суму штрафу та стверджує, що перевірка проводилася незаконно. За даними пресслужби «Нової пошти», за останні шість місяців відомство провело майже 80 перевірок відділень компанії й у жодному випадку не знайшло ніяких порушень.

У Держпродспоживслужбі, коментуючи позов «Нової пошти», заявили, що вітають прагнення компанії розв'язувати спірне питання в суді. На їхню думку, це свідчить про прихильність «Нової пошти» європейським цінностям.

Водночас у відомстві заявили, що Служба ще 11 травня спеціальним листом повідомила компанію про час, дату та місце розгляду справи й не отримала жодних заперечень від «Нової пошти». Проте представники компанії навіть не з'явилися на розгляд. Тому рішеннями Держпродспоживслужби від 28 травня та 2 липня 2021 року компанію було оштрафовано на максимальну суму, передбачену законодавством, — 10% реалізованої продукції за лютий і березень 2021 року.

Додатково. Раніше компанія «Нова пошта» змінила тарифи на послуги з доставки та пакування відправлень. Нові тарифи набули чинності з 20 березня 2021 року.

Warning icon Помилка в тексті? Виділіть її мишкою і натисніть: Ctrl + Enter Cmd + Enter Ctrl + Enter

Коментарі

Всі новини