Процедура банкрутства АТ «АвтоКрАЗ» має завершитися до кінця 2021 року, що дозволить зняти негативний вплив такого юридичного стану компанії на процес оборонних закупівель.
Банкрутство «АвтоКрАЗу» є відповіддю на загрози його рейдерського захоплення, повідомив віце-прем'єр — міністр з питань стратегічних галузей промисловості Олег Уруський, передає «Інтерфакс-Україна».
«Наскільки мені відомо, до кінця поточного року всі процеси, пов'язані з цією процедурою, повинні бути завершені. І це важливо, адже, і я це неодноразово підкреслював, поточний правове становище підприємства негативно впливає на процес оборонних закупівель. Сподіваюся, це питання незабаром буде знятий акціонерами з порядку денного і «АвтоКрАЗ» буде нормально працювати», — зазначив Уруський агентству.
Міністр не виключив можливості входження підприємств групи КРАЗ в нові холдинги, які виникнуть на базі проходить процес поділу «Укроборонпрому».
«Як на мене, важливо, щоб країна з багаторічним досвідом і реальним потужним потенціалом з виробництва вантажівок, зразки якої відомі в усьому світі, не втратила технологічні можливості, а розвивала їх, покращуючи позиції на ринку. І власник це глибоко повинен усвідомлювати», — пояснив міністр.
12 травня Фонд гарантування вкладів фізичних осіб продав ФК «Фінтакт» Костянтина Жеваго пул кредитів виданих «АвтоКрАЗу» на суму 269 млн грн.
Раніше вони були видані фінкомпанії «Фінтакт» двома зараз неплатоспроможними банками «Фінанси і кредит» та Дельта Банком.
Саме у цих банків в якості застави знаходяться підприємства групи КРАЗ. У тому числі Кременчуцький автозавод (Головне підприємство групи КРАЗ) і Полтавський автоагрегатний завод.
Контекст. Госпсуд Полтавської області 27 січня 2020 року відкрив провадження у справі про банкрутство ТОВ «Торговий Дім «АвтоКрАЗ».
Крім того, ПАТ «Полтавський автоагрегатний завод» в січні 2019 року визнано банкрутом та відкрито ліквідаційну процедуру за ініціативою боржника. У травні 2020 року був визнаний банкрутом ПАТ «Херсонський завод карданних валів». Токмацький КШЗ акціонери в березні вирішили ліквідувати через незадовільні результати діяльності в 2018 році.
Довідка. До 2021 року бенефіціарами «Фінтакт» значилися, в т.ч., Олег Артеменко та Микола Похилько. За інформацією Finbalance, фізособи з такими ж іменами працювали в банку «Фінанси і кредит» та інших структурах Костянтина Жеваго — головного акціонера «АвтоКрАЗу».
АТ «АвтоКрАЗ» — єдиний в Україні виробник великовантажних автомобілів. За даними фінзвіту компанії на його сайті, вона завершила 2018 рік з чистим збитком у розмірі 4,7 млрд грн, проти 90 млн грн роком раніше чистий дохід скоротився на 7%, до 976,3 млн грн.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також