Facebook Pixel

Український авторинок у березні: відлига перед карантином

Перший місяць весни компенсував новорічне падіння продажів, повернувши ринку позитивне сальдо

Вітчизняний ринок нових автомобілів продовжує нагадувати кардіограму астматика, який запізнюється на «Титанік». Після рекордного грудня і не менш оглушливого провалу двох перших місяців 2021 року він різко пішов вгору. Якщо в січні і лютому було продано 5755 і 6443 авто відповідно, то в березні — вже 9056.

Із першої двадцятки найбільших операторів ринку тільки Ford не зміг наростити продажі (-4%), а ось Volkswagen за рахунок потужного 80-відсоткового ривка відразу ввірвався до першої «п'ятірки».

Після чотирьох місяців домінування Toyota рейтинг знову очолив Renault, який зумів продати на 92 авто більше. Але, як і раніше, відрив обох від найближчих переслідувачів — без малого дворазовий.

Рекордний — більш ніж 100-відсотковий — приріст відразу у двох lowcost-брендів — Ravon і Lada.

«Чинників для нашого березневого росту було кілька. — прокоментував ситуацію Володимир Дорбишев, начальник відділу маркетингу Ravon Ukraine. — Один з них — ціни, які нам вдається утримувати на конкурентному рівні. Друге — наші кредитні програми. Їх частка в загальній структурі продажів складає більше 23% і дозволяють знизити вартість автомобілів на 14-26 тисяч грн. А для нашого цінового сегмента це дуже суттєво. Третє — корпоративні продажі. З початком весни наші клієнти оновлюють свої автопарки, і наші пропозиції вирішували їх бізнес-завдання з максимальною фінансовою вигодою».

Таблица: AUTO-Consulting

Таблица: AUTO-Consulting

Український авторинок в березні: предкарантінная відлига

Подякувати 🎉