Держпідприємство «Антонов» зі складу «Укроборонпрому» уклало договір модернізації турбореактивного двигуна для Ан-178-100Р із держпідприємством «Запорізьке машинобудівне конструкторське бюро «Прогрес» ім. академіка А. Г. Івченка».
Контракт вартістю 68,308 млн грн було укладено 29 грудня 2021 року, свідчать дані на майданчику ProZorro.
У рамках контакту буде проведено «Роботи з модернізації двигуна Д-436-148ФМ у модель Д-436-148ФМ-1 відповідно до технічного завдання», а також сертифікація з подальшим внесенням змін до типової конструкції двигуна.
Відповідні роботи фахівці «Івченка-Прогрес» мають виконати до 31 березня 2024 року, йдеться в контракті.
Двоконтурний турбореактивний двигун Д-436-148ФМ було створено для оснащення транспортних літаків Ан-178 на базі двигуна Д-436-148. Останній встановлювався на літаки Ан-148/158 і Бе-200.
Новим Д-436-148ФМ планувалося оснащувати дослідний зразок Ан-178 (борт 001) і замовлені наприкінці 2020 року три Ан-178-100Р для ЗСУ. Цей двигун розроблявся на основі імпортозаміщення деталей і вузлів.
«Антонов» замовив шість двигунів Д-436-148ФМ в АТ «Мотор Січ» 3 червня 2020 року (вартість контракту $9,6 млн) та 10 червня 2021 року (вартість контракту майже 86,4 млн грн).
Водночас Д-436-148ФМ і досі не має сертифікації. За попередніми розрахунками, підприємство-розробник планувало сертифікувати ці ТРДД на початку 2023 року.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також