Річний дохід компанії виріс на 35%. Фото: Flickr
Китайська Alibaba Group відзвітувала про зростання виручки на 22% у четвертому кварталі 2020 фінансового року, що завершився 31 березня. Виручка компанії склала 114,3 млрд юанів ($16,14 млрд), а річний дохід досяг 509,7 млрд юанів ($71,98 млрд). Річний дохід зріс на 35%.
Такі результати гігант інтернет-бізнесу Alibaba пояснює зростанням доходів від онлайн-торгівлі в Китаї та помітним зростанням виручки від послуг у сфері хмарних обчислень. Всі ці напрями були особливо затребуваними споживачами в умовах карантинних обмежень.
Кількість покупців онлайн-майданчиків Alibaba в Китаї у першому кварталі року збільшилася на 15 млн, як порівняти з кінцем 2019 року, досягнувши 726 млн осіб. А кількість активних (щомісяця) мобільних користувачів у Китаї зросла на 22 млн — до 846 млн. Чистий прибуток інтернет-гіганта за підсумками року збільшився у 1,7 раза та склав $19,82 млрд.
Контекст. Сукупна капіталізація п'яти найбільших американських технологічних корпорацій – Microsoft, Apple, Amazon, Alphabet і Facebook – зросла до рекордних $5,6 трлн. Хоча в березні сталося значне падіння ціни на їхні акції, як, власне, і на акції інших компаній. Відтоді їхня вартість відновилася та зросла до більш високих значень, ніж були до кризи, – на 43% при 33% для американських компаній загалом.