Компанія Facebook розробляє власний «розумний годинник». Продукт вийде на ринок влітку 2022 року за ціною приблизно $400. Про це пише видання The Verge з посиланням на обізнані джерела.
Головні характеристики «розумного годинника» від Facebook:
- пристрій матиме дисплей, що від'єднується, та дві камери. Одна буде фронтальною (для відеодзвінків), інша — для створення фото та відео (з автофокусом 1080p на задній панелі), якими можна буде ділитися через набір застосунків Facebook, включно з Instagram;
- крім того, Facebook веде переговори з виробниками аксесуарів, які зможуть зробити кріплення для цих камер, щоб закріплювати їх на рюкзаках і інших речах;
- компанія також працює з провідними американськими операторами стільникового зв'язку, щоб забезпечити в годиннику підтримку 4G LTE, завдяки чому годинник стане автономним, без необхідності використовувати смартфон;
- «розумний годинник» Facebook буде доступним у трьох кольорах корпусу (білому, чорному та золотому);
- працюватиме він на кастомізованій версії Android;
- компанія планує також позиціювати годинник як фітнес-пристрій із пульсометром.
Компанія вже працює над другим і третім поколіннями годинників, які вийдуть у наступні роки. У них вона планує реалізувати тісну інтеграцію з окулярами доповненої реальності. Компанія також хоче використовувати технологію стартапу CTRL-labs — нарукавні пов'язки, що дають змогу управляти комп'ютером за допомогою рухів зап'ястя.
«Ідея полягає в тому, щоб спонукати власників годинників використовувати їх так, як зараз використовуються смартфони. Це частина плану генерального директора Facebook Марка Цукерберга зі створення великої кількості споживчих пристроїв, що передбачає випуск більшої їхньої кількості для того, щоб обійти творців двох мобільних платформ — Apple і Google, які наразі домінують і значною мірою контролюють взаємодію Facebook із користувачами», — йдеться в повідомленні.
Водночас у самій компанії цю інформацію поки що ніяк не прокоментували.
Контекст. Раніше ми писали про те, що нові «розумні окуляри» від Facebook зможуть впізнавати користувачів, але їхній випуск перебуває під загрозою через регуляторні обмеження й громадські протести.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також
Практичний кейс трьох українських компаній, які працевлаштовують людей з інвалідністю
Угода про надра між Україною та США: перші юридичні висновки та потенційні наслідки
Закон №4337-IX: як нові вимоги до перевізників змінять ринок автоперевезень в Україні