Як різні покоління цікавляться криптовалютою: дослідження Preply

Digital-журналіст

Міленіали виявилися найбільш впевненим поколінням у своїх знаннях про криптовалюти. Про це стало відомо з нещодавнього дослідження ринку, проведеного платформою мовних курсів Preply. Незважаючи на це, опитування показало, що 60% жителів США не розуміють технологію блокчейн.

Що знають про криптовалюту криптоінвестори?

Результати дослідження Preply виявили гендерний розрив, показавши, що чоловіки, зазвичай, відчувають себе більш впевненими у своїх знаннях про криптовалюту, ніж жінки. Однак, хоча 46% респондентів висловили свою впевненість в цілому, значна частина самих криптоінвесторів (35%) мали сумніви щодо свого розуміння криптовалюти, а 3 з 5 (60%) не знали, що таке блокчейн. Найбільше ця невпевненість була поширена серед інвесторів покоління Z, 40% з яких сумніваються у своїх знаннях. Опитування також виявило значну прогалину в обізнаності щодо NFT та метавсесвіту. Лише 42% респондентів висловили впевненість у своїх знаннях.


Source: Preply

Попри це, користувачі все ще виявляють зацікавленість. 53% не криптоінвесторів зацікавлені в тому, щоб дізнатися більше — найбільше це стосується покоління X. З них 27% сказали, що хотіли б пройти курси, щоб дізнатися більше про криптовалюти. Ось чому наявність легких для розуміння освітніх ресурсів важлива для підтримання цього попиту.

Підтримка освітнього аспекту в індустрії

Розвиток освітнього процесу, безумовно, є основою для розбудови індустрії. З популяризацією цифрових активів зростає і необхідність підтримувати знання користувачів. Ще кілька років тому було досить проблематично знайти освітні ресурси для збагачення своїх знань, але зараз це питання вже не стоїть так гостро. Адже розроблено чималу кількість навчальних курсів, і їхня кількість постійно збільшується.

Наприклад, Університет прикладних наук бізнес-адміністрування Цюриха нещодавно запустив освітній курс з біткоїна для тих, хто планує інтегрувати криптовалюту в нові бізнес-моделі. Крім того, вже зараз у світі існує низка навчальних закладів, які пропонують відповідні програми з блокчейн-освіти: Університет Нікосії, Києво-Могилянська академія, Массачусетський технологічний інститут, Кембриджський університет тощо.

Однак підтримка освітнього аспекту галузі не закінчується на вишах. Є також значна кількість просвітницьких ресурсів для користувачів різного рівня складності: від початківців до просунутих. Серед них — освітні платформи від криптобірж OKX, Bitget, Binance та ін., Cryptology, Bikotrading Academy, WhiteBASE:trading та незліченна кількість інших навчальних платформ, таких як LearnCrypto та Coursera.

Інституційні інвестори входять у криптовалюту

Зацікавлення криптовалютами посилюється, і це демонструють інші опитування. Згідно з дослідженням KPMG, інституційні інвестори стали виявляти більший інтерес до цифрових активів. За результатами опитування, третина респондентів мають щонайменше 10% свого портфеля в криптоактивах, порівняно з лише п'ятою частиною опитаних два роки тому.

KPMG також дослідила причини цього підвищеного інтересу. Більшість (67%) назвали розвиток ринку як важливий фактор. 58% респондентів згадали високі ринкові показники криптовалют як мотиваційний фактор для своїх інвестицій. Протягом останніх років ринкові показники криптоактивів демонструють значне зростання. На додаток до цього схвалення спотових Біткоїн ETF у січні також зіграло свою роль у розширенні залучення інституційних інвесторів.

Крім того, звіт PitchBook показує, що в першому кварталі 2024 року фінансування криптостартапів досягло $2,4 млрд. Це означає 40% зростання інвестованого капіталу в порівнянні з останнім кварталом 2023 року.

«З огляду на повернення позитивних настроїв інвесторів до криптовалюти, та за винятком будь-яких серйозних спадів на ринку, ми очікуємо, що обсяг і темпи інвестицій продовжать збільшуватися протягом року», — пишуть аналітики PitchBook у звіті.

Криптовалюта та український бізнес

Україна, як і багато інших країн світу, постала перед низкою економічних викликів, і в умовах повномасштабного вторгнення ця проблема лише загострилася. Саме тому в таких обставинах важливо розглядати нові можливості для покращення ситуації, з-поміж яких криптовалюти є одним з ефективних інструментів, які можуть допомогти Україні.

Однією з переваг цифрових активів є їхня децентралізованість, тобто вони не контролюються жодною центральною установою чи країною. Інтеграція криптовалют у вітчизняну економіку може значно зменшити «залежність» від інших валют, таких як долар або євро. Крім того, за допомогою криптоактивів можна залучити нові інвестиції в українську економіку. Наразі кількість криптоінвесторів зростає, і вони постійно в пошуку нових можливостей для вкладення своїх коштів за допомогою криптовалют. Тому, за умови, що наша країна стане для них привабливим середовищем у цьому сегменті, це сприятиме збільшенню капіталу, що впливатиме на загальне економічне зростання.

Український бізнес також відіграє певну роль в економічному зростанні. Правда, не всі компанії хочуть брати в цьому участь. Наприклад, біржа Kuna, яка нещодавно оголосила про продаж свого бізнесу в Україні й зосереджується на європейському ринку, аргументуючи це тим, що «ризики на місцевому ринку високі».

Проте великий відсоток компаній прагне бути корисними державі своїми розробками та ідеями. Наприклад, ІТ-компанія Genesis. На початку повномасштабного вторгнення вони запустили благодійний фонд Genesis for Ukraine, щоб допомогти співробітникам, їхнім сім'ям та друзям, які вступили до лав Збройних сил. Зокрема, вони займаються реалізацією проєктів, що допомагають підвищити ефективність армії та врятувати життя захисників. Крім того, наприкінці 2023 року спільно з благодійним фондом «Повернись живим» запустили проєкт «Здіймемо рокіт», який зібрав 15 мільйонів гривень.

Ще одним прикладом може слугувати WhiteBIT. Криптовалютне рішення Whitepay допомогло забезпечити процес швидкого приймання пожертв на платформі для збору коштів UNITED24. За допомогою Whitepay у 2023 році було зібрано понад 500 000 USDT.

А також ІТ-компанія Laba Group. З початку повномасштабного вторгнення вони реалізували кілька благодійних проєктів та ініціатив. Одним із них став «Бізнес в умовах війни» — серія лекцій, на яких маркетологи та HR-фахівці міжнародних та українських компаній діляться антикризовими інструментами та порадами. Послухати лекції можна, пожертвувавши довільну суму на рахунок Благодійного фонду «КОЛО».

Підсумок

Хоча великий відсоток людей все ще не впевнені у своїх знаннях про криптовалюти, інтерес до них потенційно зростає. Особливо це стосується не криптоінвесторів, які готові отримати більше знань. Такі моменти підкреслюють важливість доступних та якісних освітніх ресурсів для підтримки інтересу та підвищення обізнаності. Тому різноманітні навчальні програми відіграють важливу роль у розвитку криптовалютної індустрії. Відтак, розвиток освітнього процесу в поєднанні з позитивними ринковими тенденціями створює сприятливе середовище для зростання та поширення блокчейн-технологій.

У вас є цікава колонка для The Page?
Пишіть нам: kolonka@thepage.ua

Читати на The Page