Підсумки тижня: ребрендинг Facebook і мляві звіти Amazon і Apple

Аналітик TeleTrade

Фото: Free-Photos / Pixabay

Найбагатшим на новини минулого тижня був корпоративний сегмент. Глава та засновник Facebook Марк Цукерберг оголосив про ребрендинг компанії. Насамперед цей процес торкнеться назви — її змінять на Meta. Річ у тім, що Facebook активно розвиває бізнес, пов'язаний із віртуальною реальністю, і не хоче асоціюватися лише із соціальною мережею. У планах — створити повноцінну екосистему, яка до кінця десятиліття пов'язуватиме майже мільярд людей. Цукерберг називає її «метавсесвітом» і вважає, що вона стане місцем, де люди спілкуватимуться, працюватимуть і створюватимуть різноманітний контент.

Квартальний звіт Apple — одного з флагманів американського фондового ринку — не виправдав очікувань аналітиків: виручка зросла на 29% р/р, до $83,36 млрд, тоді як консенсус-прогноз передбачав цифру $84,85 млрд.

Глава компанії Тім Кук пояснив слабші, ніж очікувалося, результати глобальним браком чипів і виробничими збоями в Південно-Східній Азії внаслідок бурхливої пандемії коронавірусу. В Apple вважають, що не зможуть повноцінно задовольнити попит на нові моделі iPhone 13 через дефіцит чипів.

Головним драйвером зростання виручки став сегмент сервісів і послуг — продажі в застосунку App Store. За підсумками звітного кварталу вони зросли на 26%, до $18,28 млрд. Наразі в сервісі представлено 745 млн платних підписок, що містять не лише власні, але й сторонні застосунки.

Результати мережі кав'ярень Starbucks також виявилися гіршими за очікування через спалах коронавірусу в Китаї. Продажі в КНР знизилися на 7% проти третього кварталу минулого року, через те відчутний приріст доходів від зростання показника в США на 22% не відбувся. Розмір виручки становив $8,15 млрд.

Німецький виробник автомобілів Daimler зміг збільшити чистий прибуток у третьому кварталі попри кризу в галузі, яка виникла через брак напівпровідників. Концерн зробив ставку на прибутковіші моделі й активно скорочував витрати. У підсумку його операційний прибуток склав 2,6 млрд євро, що на 18% більше, ніж рік тому. Водночас виручка залишилася майже незмінною — 40,1 млрд євро.

Фінансовий звіт Amazon також не зміг порадувати клієнтів. За словами нового генерального директора компанії, Amazon зіткнулася зі зростанням вартості доставки та заробітної плати, а також нестачею людей. Усе це разом із витратами на покриття інфляції збільшили витрати компанії в минулому кварталі на $2 млрд. Очікується, що у святковому кварталі ця цифра може подвоїтися. Менеджмент очікує обсягу продажів в останні три місяці 2021 року в діапазоні $130 — 140 млрд.

В Air France відзвітували про повернення до прибутку наприкінці літа завдяки зростанню кількості пасажирів майже вдвічі на тлі послаблення обмежень на поїздки. Якщо в третьому кварталі минулого року розмір прибутку до амортизації та оподаткування становив мінус 442 млн євро, то цього року — уже плюс 796 млн євро. Нагадаємо, що сегмент авіаперевезень і далі зазнає серйозного тиску через коронавірус, але деяке поліпшення епідемічної ситуації дало змогу полегшити становище гравців.

У вас є цікава колонка для The Page?
Пишіть нам: kolonka@thepage.ua

Читати на The Page

Редакція не несе відповідальності за зміст матеріалу і може не поділяти точку зору його автора