Facebook Pixel

«Бурхливе зростання потужностей портів на Дунаї вже позаду» – Дмитро Гончаров

Поки чорноморські порти в Україні заблоковані або працюють із великими обмеженнями, морський експорт та імпорт ідуть через порти на Дунаї. В інтерв'ю The Page Дмитро Гончаров, виконавчий директор компанії Lukro, сказав, що якісно вантажопотоки через ці порти зараз практично ті самі, що й до війни. В основі експорту зернові, вантажі гірничо-металургійного комплексу, наливні. В основі імпорту – добрива, будматеріали. Але навантаження на порти зросло кратно.

Крім того, додалися контейнерні перевезення у вигляді коротких перевезень на румунський порт Констанца з подальшим навантаженням на магістральні контейнерні маршрути.

Збільшення попиту вплинуло на розвиток логістики. З'явилися нові гравці, додаткове обладнання, розвиток складських потужностей тощо.

Бурхливе зростання потужностей самих портів уже позаду. Причальна лінія там не нескінченна. Усі, хто хотів чи зміг увійти у перевалку, вже на своїх місцях.

Можна розвивати порти у питанні днопоглиблення для обробки більших суден, можна оптимізувати навантажувальне обладнання.

Приєднуйтесь до нас в соцмережах!
Подякувати 🎉