Акції американських рітейлерів виявилися під загрозою торгової війни з Китаєм

Автор

Споживчі товари ризикують потрапити під наступний раунд підвищення мит, якщо відносини між Вашингтоном і Пекіном погіршаться. Це негативно позначиться на акціях американських рітейлерів, зазначає Reuters.

Нещодавно США підвищили до 25% мита на товари з Китаю вартістю $200 млрд. Пізніше Вашингтон почав процес введення нових тарифів на решту китайського імпорту вартістю $300 млрд. До цієї групи входять практично всі споживчі товари, включаючи одяг, взуття і навіть газонокосарки.

Зараз вплив мит на роздрібну торгівлю досить обмежений, але, у разі введення нових тарифів, рітейлерам доведеться підвищити вартість товарів приблизно на 1-3%, щоб компенсувати вплив обмежень на прибуток, вважають аналітики Bank of America Merrill Lynch.

Індекс рітейлерів S&P 1500 першим відреагував на підвищення тарифів на імпорт товарів з Китаю. Останні кілька тижнів він падав швидше за ринок, тоді як на початку 2019 року випереджав бенчмарк S&P 500. З 30 квітня S&P 1500 опустився приблизно на 3,4% у порівнянні з 2,5%-м зниженням S&P 500.

Зниження спостерігається і в роздрібній торгівлі на 0,2% у квітні. Особливо стрімко впали продажі автомобілів та низки інших товарів.

Відносини між Китаєм і США напружені вже давно. Після приходу у Білий дім президента Дональда Трампа країни підвищують тарифи на імпорт товарів один до одного. Після посилення навантаження на китайських експортерів Пекін у відповідь увів 5-10% тарифи на імпорт продукції з США обсягом $60 млрд.

Читати на The Page