Facebook Pixel

Переваги хмарної системи автоматизації для ресторану

Автор

Автоматизована система обліку суттєво спрощує роботу будь-якого бізнесу. А для закладів громадського харчування сьогодні — це маст-хев. Що дає ресторатору система автоматизації? Проаналізуємо на прикладі автоматизованої хмарної системи обліку Poster POS.

Які функції потрібні рестораторам

Незалежно від масштабів і специфіки бізнесу власникам ресторанного бізнесу потрібен універсальний інструмент для швидкого та ефективного розв'язання завдань:

  • облік і контроль фінансів ресторану;
  • статистика продажів;
  • нарахування заробітних плат і премій;
  • контроль товарообороту в закладі;
  • клієнтська база та інші маркетингові інструменти;
  • можливість приймання онлайн-замовлень, управління роботою кур’єрів.

Є два види систем обліку для ресторанів: стаціонарні та хмарні. Хмарні POS лідирують на ринку, бо мають значно більше переваг, ніж стаціонарні системи. Одна з найбільших переваг — надійність. Інформація зберігається на хмарних серверах. Ресторан може безперебійно працювати, навіть якщо виникнуть проблеми з мережею чи одним із серверів.

Як функціонал Poster Pos спрощує потреби бізнесу

Універсальність хмарної системи обліку Poster Pos дає змогу власнику закладу розв'язувати всі завдання за допомогою однієї програми. За посиланням можна докладніше дізнатися про набір функцій системи обліку.

Залежно від специфіки бізнесу набір функцій і можливостей можна модифікувати під індивідуальні потреби конкретної компанії.

Можна обрати базові функції, якщо ви керуєте маленькою кав’ярнею чи піцерією, а зі зростанням бізнесу розширювати пакет.

Хочете запустити доставлення замовлень? Poster має готове рішення. Крім того, програму можна інтегрувати з бухгалтерськими програмами та іншими корисними застосунками.

Приєднуйтесь до нас в соцмережах!
Подякувати 🎉