Lamoda разом з білоруським стартапом Wannaby запустили в додатку для iOS функцію примірки кросівок завдяки технології додаткової реальності. Умови партнерства сторони не озвучують. Про це представники компанії повідомили «Комерсанту».
З усіх категорій товарів компанія вибрала саме кросівки через їхню популярність. Для того щоб приміряти їх в режимі онлайн, потрібно вибрати пару, після чого навести камеру на ноги. Зараз ця функція доступна приблизно для ста моделей чоловічих і жіночих кросівок.
Керуючий директор з цифрового маркетингу та продукту Lamoda Group Юлія Нікітіна вважає, що онлайн-примірка збільшить конверсію в категорії кросівок до 8-9% і скоротить відмови після примірки безпосередньо перед покупкою з 60% до 45-50%.
З кінця вересня ця функція стане доступною і в додатках на Android.