Київський торговий центр «Метрополіс» незабаром має перейти під управління «Кропперс Груп», яка входить в торгово-виробничу корпорацію «Ольвія» дніпровського бізнесмена Валерія Кіптика.
Інформацію про продаж «Метрополісу» Асоціації ритейлерів України підтвердили кілька джерел на ринку.
У «Кропперс Груп» заявили, що компанія не виступає покупцем об'єкта, а буде тільки керувати ним. Також там сказали, що операція ще не завершена і детальна інформація буде надана пізніше. У «Кропперс Груп» не сказали, хто все-таки покупець об'єкта.

Точна сума угоди невідома. Але опитані експерти вважають, що ціна «Метрополіс» максимум $3 млн. «Думаю, цього разу ціна на об'єкт була невеликою. Точну суму угоди назвати складно, але вона не була вищою за $1000 за кв. м», — упевнений співрозмовник Асоціації.
Причини продажу також поки невідомі. Але слід зазначити, що за останні п'ять років з України вже пішов ряд російських компаній, які пов'язані з ритейлом і торговельною нерухомістю. Серед них — торгові мережі Bosco Sport, Kira Plastinina, Centro, Kari, Incity, Х5 Retail Group.
Зараз під управлінням «Кропперс Груп" знахоться 18 об'єктів комерційної нерухомості, в тому числі 16 ТЦ загальною площею 100 тис. кв. м. Зосереджені вони переважно у Дніпрі. До складу активів компанії входять також продуктова мережа магазинів Varus і парфумерно‑косметична мережа Eva, які Валерій Киптик розвиває разом з Русланом Шостаком.
З останніх проектів, реалізованих «Кропперс Груп», — ТЦ у Києві Academ-City. Тоді інвестиції в проект склали 235 млн грн.
«Метрополіс» був побудований у 2005 році. Управління торговельним центром протягом останніх років здійснювала Українська інноваційно-фінансова компанія. За інформацією сервісу You Control, статутний капітал компанії становить 60 млн грн, більшу частину якого внесла маловідома британська компанія «Зіон Трейд Лімітед».
Учасники ринку вважають, що головна перевага «Метрополіс» — це його локація, адже він розташований безпосередньо на виході зі станції метро «Оболонь». Завдяки цьому торговий центр отримує високий трафік відвідувачів — до 15 тис щоденно.
Слід зазначити, що попри досить високий рівень заповненості більша частина орендарів в «Метрополісі» — несистемний ритейл. З великих торгових операторів, представлених в ТЦ, крім «ЕКО маркета» і «Укрзолото», можна виділити хіба що «Алло», Mida, «Космо» і «Золотий Вік».
На думку експертів, роботу «Метрополіса» можна поліпшити за рахунок грамотної реконцепції, що може зробити «Кропперс Груп».