Facebook Pixel

Державіаслужба пригрозила авіакомпаніям штрафами за затримку рейсів

Авіавідомство вимагає від вітчизняних авіакомпаній дотримання правил обслуговування пасажирів, коли рейси скасовано або вони затримуються. Зокрема, при здiйсненні нічного рейсу авіакомпанія повинна мати працюючий цілодобово колл-центр. За невиконання правил держрегулятор штрафуватиме перевізників.

Про це на засіданні авіаційного комітету при Торгово-промисловій палаті України заявив заступник міністра інфраструктури Юрій Лавренюк.

Також він закликав авіакомпанії і туроператорів розраховувати свої технічні можливості, виконуючи заявлені чартерні рейси.

«В умовах договору між туроператором і авіаперевізником повинні бути чітко визначені обсяг перевезень за кожним маршрутом і розклад виконання польотів, а також передбачені санкції за порушення закріплених умов», — сказав він.

Виконувач обов’язкiв першого заступника голови Державіаcлужби Сергій Коршук, який був присутній на засіданні, пообіцяв посилення перевірок технічного стану літаків.

За даними Державіаслужби, у 2018 році пасажиропотік аеропортів України перевищив 20 млн чоловік. Близько 25% авіарейсів минулого року в країні були чартерними. За останні 6 місяців українські авіакомпанії виконали вчасно лише близько 82% рейсів.

Контекст

З 7 по 18 червня Державіаслужба припиняла дію сертифікату YanAir через виявлені зауваження щодо організації роботи авіаперевізника.

Подякувати 🎉