Авіавідомство вимагає від вітчизняних авіакомпаній дотримання правил обслуговування пасажирів, коли рейси скасовано або вони затримуються. Зокрема, при здiйсненні нічного рейсу авіакомпанія повинна мати працюючий цілодобово колл-центр. За невиконання правил держрегулятор штрафуватиме перевізників.
Про це на засіданні авіаційного комітету при Торгово-промисловій палаті України заявив заступник міністра інфраструктури Юрій Лавренюк.
Також він закликав авіакомпанії і туроператорів розраховувати свої технічні можливості, виконуючи заявлені чартерні рейси.
«В умовах договору між туроператором і авіаперевізником повинні бути чітко визначені обсяг перевезень за кожним маршрутом і розклад виконання польотів, а також передбачені санкції за порушення закріплених умов», — сказав він.
Виконувач обов’язкiв першого заступника голови Державіаcлужби Сергій Коршук, який був присутній на засіданні, пообіцяв посилення перевірок технічного стану літаків.
За даними Державіаслужби, у 2018 році пасажиропотік аеропортів України перевищив 20 млн чоловік. Близько 25% авіарейсів минулого року в країні були чартерними. За останні 6 місяців українські авіакомпанії виконали вчасно лише близько 82% рейсів.
Контекст
З 7 по 18 червня Державіаслужба припиняла дію сертифікату YanAir через виявлені зауваження щодо організації роботи авіаперевізника.