Великий фахівець з твітти і не дуже великий — з історії, презентував «найшвидший серійний автомобіль з коли-небудь створених». Чергова генерація Model S, дебют якої відбувся в далекому 2012 році, отримала ще більш мінімалістичний салон, але з медиацентром принципово іншого рівня, здатним змагатися з ігровими консолями. За словами глави Tesla Inc., розважальна система відповідає рівню PlayStation5, а акустична може зрівнятися з домашнім кінотеатром. У тому числі завдяки багатошаровим склу, що забезпечує перш недосяжну тишу в салоні.

Розважальна система Tesla Model S Plaid. Фото: Tesla
«Яким би не було майбутнє автомобіля — повністю в режимі автопілота або з можливістю керувати самому, розваги будуть ставати все більш важливими», — прокоментував вихід новинки пан Маск. — «Ви зможете в дорозі дивитися фільми, грати в ігри, користуватися інтернетом так само, як і вдома».
Крім того, електрокар підучив новий аеродинамічний обвіс (Сx — 0,208), більш ємну батарею і відразу три електромотора c вуглецевими втулками роторів. За словами Маска, седан сумарною потужністю 1020 л. с. здатний розігнатися до 200 м / год (322 км / ч) і розміняти першу «сотню» менш ніж за 2 с. Але виключно на шинах з гоночним протектором, взутих в особливі диски — ні того, ні іншого в продажу поки немає. Подібний швидкісний поріг Porsche, Jaguar, Ferrari, Lamborghini перейшли ще в 80-е і ніхто з них не робив застереження про гоночних шини, паливо або обважування.
А ось запас ходу особливо не вразив — близько 625 км при тому, що спочатку Маск обіцяв автономність флагмана на рівні 1000 км. Швидкість підзарядки на 300 км — 15 хвилин. При ціні в $130 тис. Замість раніше оголошених $113,2 флагман буде змагатися в першу чергу з Porsche Taycan і Mercedes EQS.
«Цей автомобіль трощить», — заявив Маск після поїздки по тестовій трасі. — Він швидше, ніж будь-який Porsche, безпечніше, ніж будь-який Volvo». «Нова модель не сильно змінилася з точки зору зовнішностi, дизайн залишився на рівні десятирічної давності», — парирувала Джессіка Колдуелл, виконавчий директор Edmunds. -«Я думала, що Tesla повинна запропонувати споживачам щось більше».

Tesla Model S Plaid під час тестів. Фото: The Kilowatts
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Фотогалерея

Фото: Tesla

Фото: Tesla

Фото: The Kilowatts

Фото: Tesla

Фото: Tesla

Фото: Tesla






Читайте також
Ревізія стану енергетичного сектору після зими та заяв про «енергетичне перемир’я»
We make it Grain: реєстрацію на міжнародну конференцію Grain Ukraine 2025 відкрито