На АвтоЗАЗі почалася збірка кросоверів із російських машинокомплектів.
Напередодні української презентації паркетника стали відомі подробиці випуску нової моделі. Як ми вже не раз повідомляли, у Запоріжжі з минулої осені тривало налагодження виробництва, що простоює з 2017 року, і набирався штат співробітників. Щоби випускати автомобілі Groupe Renault, необхідно було впровадити набагато жорсткішу систему контролю якості Alliance Production Way. Тестування проходило на продукції АвтоВАЗ (входить до Renault Group), для чого з Тольятті та Іжевська завозилися частково розібрані «лади». Подібна локальна великовузлова збірка дає змогу обходити пряму заборону (від 01.01.2020 р.) на ввезення в Україну товарів, що виробляються в країні-агресорі.
«Український ринок має для нас високий потенціал, завдяки своєму розташуванню та інтересу до нових автомобілів, що постійно зростає, — анонсував співпрацю керуючий директор євразійського відділу Groupe Renault Export Макс Міссана. — У нас сильні позиції в Україні, і ми зберігаємо своє лідерство на ринку. Цей проєкт означає, що ми й наші партнери впевнені в тому, що бренд «Зроблено в Україні» буде на тому ж рівні якості, що і продукція інших заводів Groupe Renault».


Тепер за тією ж схемою налагоджено викруточну збірку «аркан», хіба що машинокомплекти надходять із Москви. Це крос-купе розроблялося з прицілом на країни третього світу на кшталт Китаю та Росії з огляду на їхні специфічні потреби. Паралельно Arkana виробляються в Кореї, але наївно думати, що машинокомплекти плистимуть до нас за тридев'ять земель. Як говорять на батьківщині «жигулів»: за морем бичок три шага, та перевіз дорогий. А коли йдеться про low cost-автомобілі й поготів.
За 469,9 тис. грн нам пропонуватимуть передньопривідний ліфтбек у версії Life з 1,6-літровим атмосферником (114 к.с., 156 Нм) і 5-ступінчастою механічною коробкою передач. За повнопривідну трансмісію і варіатор CVT X-Tronic треба буде доплатити ще 90 тис. грн і 56 тис. грн відповідно. Duster, з яким Arkana є багато в чому уніфікованою, у базовій версії в Україні коштує від 374,9 тис. грн.
Збірка в Запоріжжі є вигідною для Renault щонайменше за двома глобальними позиціями. По-перше, вона дасть змогу посилити позиції бренду в найпопулярнішому на нашому ринку класі компактних кросоверів. Нюанс у тому, що Duster має попит передусім у дорослого населення, але відлякує молодь своєю підкреслено функціональною зовнішністю. А тут модний купейний формат і відсутність асоціацій з автомобілем для поліції та компаній, що займаються доставкою. По-друге, клеймо Made in Ukraine надасть змогу експортувати «аркани» до інших країн Європи на кшталт Угорщини, Польщі та Чехії.

Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також
Не один у полі: як бізнес-комʼюніті допомагає підприємцям масштабуватися
Кримінальний тиск на бізнес в Україні: виклики для інвесторів та юридичний захист
Чому ринок медичного обладнання посилено досліджують правоохоронці і що з цим робити