Пандемія розширила коло споживачів компанії Lego. Зростання її бізнесу відновилося

Продажі Lego зросли на 14%. Фото: Wylsacom

Продажі Lego зросли на 14%. Фото: Wylsacom

У першому півріччі продажі виробника іграшок датської компанії Lego зросли на 14% в річному вимірі. Раніше її зростання фактично припинилося в 2017 році. Дохід збільшився на 7% до $2,5 млрд. Різниця в зростанні продажів і прибутку пояснюється тим, що продавці продали багато товару зі своїх запасів на тлі тимчасового закриття заводів Lego в Мексиці і Китаї.

У компанії зростання продажів пояснюють це тим, що під час карантину її конструктори стали збирати сім'ями. «Ми побачили дуже позитивний розвиток подій під час ізоляції від коронавирусу, коли сім'ї почали разом грати і будувати з наборів Lego», — сказав виконавчий директор Нільс Крістіансен.

Він зазначив, що зростання триває і в другому півріччі, коли карантинні обмеження у багатьох країнах сталі значно менше.

Telegram Logo

Компанія зафіксувала збільшення продажів в своїх основних ринкових сегментах в Америці, Західній Європі та Китаї.

В умовах пандемії компанія закрила 616 магазинів по всьому світу, але її продажи в інтернеті значно зросли. Наприклад, за шість місяців 2020 року на сайті Lego.com побували 100 млн відвідувачів, що в два рази більше в річному вимірі.

Google News Logo Підписуйтесь на нас в Google News!
infographic1-1.jpg

Додатково. Компанія Apple замовила у своїх постачальників як мінімум 75 млн iPhone 12, які будуть підтримувати мережі 5G. У 2020 році вона хоче поставити до 80 млн смартфонів нових моделей.

Warning icon Помилка в тексті? Виділіть її мишкою і натисніть: Ctrl + Enter

Коментарі

Всі новини