Фото: Toyota
Європейським «Автомобілем року» стала Toyota Yaris
Компакт-хетч випередив електрокари Fiat New 500 та Volkswagen ID.3 і кросовер Cupra Formentor.
Традиційно результати головного європейського автомобільного конкурсу нам оголошували на урочистій гала-вечірці напередодні відкриття Женевського автосалону. Але оскільки й досі незрозуміло, що буде з експоіндустрією, організатори вирішили оголосити переможців у перший день весни. Для цього на вебсайті Женевського автосалону сьогодні в прямому ефірі було проведено церемонію нагородження Car of the Year 2021.
Фото: Fiat
Fiat New 500
Перемога в конкурсі вважається найпрестижнішою та бажаною нагородою в автомобільному світі й помітно полегшує новинці просування на ринку.
«Автомобіль року» було організовано 1964 року родиною великих європейських журналів: «Auto» з Італії, «Autocar» із Великої Британії, «Automobil Revue/Revue Automobile» зі Швейцарії, «Autopista» з Іспанії, «AutoTrends» із Бельгії, Autovisie з Нідерландів, Firmenauto з Німеччини, L'Automobile Magazine з Франції та Vi Bilägare зі Швеції.
Фото: Volkswagen
Volkswagen ID.3
Зрозуміло, сьогодні до журі найпредставницького конкурсу входять набагато більше видань і експертів. Так, цього року у виборі брали участь 59 автомобільних журналістів із 22 країн, які після тестів визначили з-поміж 29 претендентів 7 фіналістів.
Кращим із них стала Toyota Yaris, яка здорово випередила найближчих переслідувачів: 266 балів проти 240 у Fiat New 500, 239 — у Cupra Formentor і 224 — у Volkswagen ID.3. Як бачите, електромобілі наступають — й італійська, і німецька «електрички» викликали найпозитивніші емоції в експертів. Але перемогти Yaris, який виступив найширшим модельним фронтом (від синергетичної версії Hybrid до зарядженої GR), у них не було шансів.
Фото: Cupra
Cupra Formentor
Замкнули фінальний топ-7 Škoda Octavia (199), Land Rover Defender (164) та Citroën C4 (143).
«Це велика честь для Toyota, і я хотів би подякувати журі за їхню увагу та визнання, — прокоментував нагородження Метт Харрісон, виконавчий віцепрезидент Toyota Motor Europe. — Я також хотів би скористатися цією нагодою, щоб відзначити ентузіазм європейської та японської команд наших розробників. Це кращий Yaris, і, як і припускав Акіо Тойода, він уже викликає посмішку в наших клієнтів».
Фото: Toyota
Уперше найбільшому виробнику світу вдалося перемогти в конкурсі тільки 2000 року, до того ж із тим самим «ярісом» тільки першої ітерації. Який відтоді є найпопулярнішою «тойотою» на ринках Європи. Удруге японці виграли через п'ять років із гібридомобілем Toyota Prius II. Й от третій тріумф — через 16 років.