ВР ухвалила законопроєкт про електронні реєстри – що зміниться. Фото: Pixabay
Верховна Рада більшістю голосів ухвалила законопроєкт № 2110 про публічні електронні реєстри в цілому. «За» висловилися 282 парламентарі, повідомляє Мінцифри.
Які зміни передбачені:
- усі документи буде зібрано в єдиному електронному реєстрі;
- усі довідки можна отримати онлайн (українцям не доведеться стояти за ними в чергах);
- онлайн-послуги можна отримати простіше і швидше;
- зникне необхідність у наданні додаткових копій документів і довідок (чиновники матимуть доступ до держреєстру, де всі ці документи є).
У першому читанні законопроєкт було ухвалено 31 жовтня 2019 року.
Контекст. Нагадаємо: 5 лютого 2021 року Верховна Рада ухвалила закон № 3623 щодо обліку трудової діяльності працівника в електронному вигляді, який передбачає скасування обов’язкового ведення трудових книжок у паперовій формі.