Верховна Рада на засіданні у вівторок, 16 серпня, ухвалила в другому читанні законопроєкт про особливості діяльності Нацради з питань телебачення та радіомовлення під час воєнного стану.
«Медійний регулятор запрацює на повну потужність під час воєнного стану», — прокоментувала ухвалення законопроєкту Євгенія Кравчук, яка є однією з авторів документа.
Як відомо, законопроєкт про внесення змін до деяких законів України щодо особливостей здійснення окремих повноважень Національною радою України з питань телебачення та радіомовлення в умовах воєнного стану № 7345 підтримали 245 народних депутатів.
Що передбачає закон
Варто зазначити, що документ надає Нацраді право визначати порядок подання та розгляду заяв про видавання, подовження, переоформлення, анулювання ліцензій, а також визначати порядок видавання та анулювання тимчасових дозволів на мовлення. Водночас законодавча рамка щодо підстав для ухвалення рішення про анулювання ліцензій, видавання або відмову у видаванні ліцензій залишається.

Відповідно до законопроєкту, у період дії воєнного стану Нацрада отримала дозвіл на застосовування штрафів за спеціальною процедурою. У законопроєкті прописано, що до таких порушень належать:
- заклики до насильницької зміни конституційного ладу України;
- пропаганда російського нацистського тоталітарного режиму;
- пропаганда збройної агресії РФ проти України та символіки військового вторгнення російського нацистського тоталітарного режиму в Україну;
- виправдання, визнання правомірною, заперечення збройної агресії РФ проти України, зокрема через подання цієї агресії як внутрішнього чи громадянського конфлікту;
- глорифікація осіб, які вчиняли цю агресію.
У разі фіксації повторних порушень у період дії воєнного стану Нацрада має звертатися до військового командування для відповідного реагування.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також
Як говорити з підлітками, щоб вони почули: як завоювати увагу покоління Z і альфа