Facebook Pixel

Українці активніше купують товари для дітей онлайн

В Україні спостерігається зростання попиту на товари для дітей, незважаючи на війну та еміграцію. За одинадцять місяців 2023 року продажі дитячих товарів зросли вдвічі порівняно з аналогічним періодом 2022 року.

Національний маркетплейс АЛЛО проаналізував динаміку категорії «Товари для дітей» та з'ясував, які саме подарунки купують українці для малечі та яким брендам віддають перевагу.

Так, попит на конструктори LEGO для дітей за рік зріс у 4 рази.

Напередодні Різдва та Нового року українці активно обирають іграшки для своїх дітей. Серед найбільш популярних товарів цього сезону сюжетно-рольові ігрові набори, товари для хобі та творчості, конструктори, настільні ігри, ляльки та іграшковий транспорт.

У порівнянні продажів листопада до жовтня 2023 року зросли:

  • сюжетно-рольові ігрові набори – у 2,5 раза;
  • хобі та творчість – у 2,3 раза;
  • конструктори – у 2 рази;
  • настільні ігри – у 2 рази;
  • ляльки – в 1,6 раза;
  • іграшковий транспорт – в 1,6 раза.

Категорійна менеджерка маркетплейсу АЛЛО Катерина Рижкова зазначила, що через зміну дат дитячих свят батьки почали купувати подарунки раніше.

Quote«Цього року ми спостерігали попит на товари для дітей вже з середини листопада. Подарунки почали купувати ще під час Чорної П'ятниці. Очікується, що у грудні продажі ще зростуть, коли батьки вибиратимуть подарунки на Різдво та Новий рік», – зазначила вона.

Найпопулярніші бренди іграшок серед клієнтів АЛЛО:

  • Конструктори LEGO.
  • Ляльки L.O.L. Surprise!.
  • Ляльки Barbie.
  • Іграшковий транспорт Hot Wheels.
  • Настільні ігри Strateg.

Раніше The Page повідомляв, що більшість українських користувачів інтернету вважають, що здійснювати покупки онлайн досить легко, але віддають перевагу офлайн-купівлям.

Приєднуйтесь до нас в соцмережах!
Подякувати 🎉