У 2024 році категорія «Освітлення» на маркетплейсі «Алло» демонструє вибухове зростання – продажі збільшилися в 10 разів порівняно з минулим роком. Основними хітами стали LED-лампи з акумуляторами, настільні лампи, а також автономні прожектори з сонячними панелями. Попит на ці товари особливо підвищився навесні та влітку через часті відключення електроенергії.
Акумуляторні LED-лампи, які продовжують освітлювати приміщення навіть під час відключень електроенергії, стали хітом продажів на маркетплейсі завдяки своїй універсальності.
Найбільше замовлень було зроблено в Києві (третина загального обсягу), понад 10% припало на Дніпро, а серед інших лідерів — Львів, Кривий Ріг, Запоріжжя та Одеса. Більшість покупок (85%) клієнти оформили онлайн, тоді як 15% придбали лампи безпосередньо в магазинах.
Основна аудиторія — чоловіки (65%) та жінки (35%) віком від 30 до 50 років. З початку року покупці LED-ламп використали майже 200 000 бонусів «Алло Гроші».
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також
У застосунку OTP Bank UA українці придбали ОВДП на 6,4 млрд грн в еквіваленті за 2024 рік