Facebook Pixel

Помаранчева гілка. Метро на Троєщину будуватимуть у п’ять етапів

У столиці почали підготовку до будівництва нової гілки метрополітену — Подільсько-Вигурівської. Фото: КМДА

У столиці почали підготовку до будівництва нової гілки метрополітену — Подільсько-Вигурівської. Фото: КМДА

У Києві анонсували старт підготовчих робіт до будівництва четвертої гілки метрополітену – Подільсько-Вигурівської (помаранчевої). Як заявив заступник голови Київської міської адміністрації Олександр Густелєв, процес проходитиме в п’ять етапів.

Будівництво відбуватиметься окремими дільницями. Одним із найважливіших пунктів плану є зведення Подільсько-Воскресенського мостового переходу (він з’єднає правий і лівий береги міста). За даними Густелєва, наразі вже йдуть роботи з будівництва станцій метрополітену на нижньому ярусі мосту та на лівому березі, де потяг йтиме під землею. У межах будівництва мостового переходу, за його словами, в основних конструкціях уже майже побудовано три станції, і скоро розпочнуться роботи над четвертою.

Фото: КМДА

Фото: КМДА

Перша дільниця, на якій зосередяться будівельники, пролягає від станції «Глибочицька» до станції «Райдужна». У КМДА повідомили, що будівництво двох тунелів для останньої вже стартувало (на це виділено 30 млн грн фінансування). На зазначеній дільниці буде 6 станцій («Глибочицька», «Подільська», «Суднобудівна», «Труханів острів», «Затока Десенка», «Райдужна»).

Telegram Logo
Фото: КМДА

Фото: КМДА

Контекст. У вересні уряд виділив 100 млн грн із бюджету на будівництво метро на Троєщину.

За останні 10 років будівництво нових станцій метро в українських містах майже зупинилося. Загалом за роки незалежності в країні побудовано 36 станцій метро, з них лише чотири в період із 2011 до 2021 року. У Києві останню станцію метро було відкрито у 2013 році («Теремки»).

Коментарі

Всі новини