Кабмін із 1 вересня вирішив виділити 100 млн грн на корегування проєктної документації щодо розвитку нових ліній і ділянок київського метро. Про це повідомило Мінінфраструктури.
Корегування потрібне для узгодження проєктів із сучасними потребами столиці, а також для визначення актуальної ціни будівництва.
Ідеться про проєкти, затверджені в 2008 — 2012 роках. «За цей час, окрім цін на матеріали, змінилося і саме місто. На прикладі Подільсько-Воскресенського моста ми бачимо, як затягування будівництва та деактуалізація проєкту, ще й в умовах хаотичної забудови, може призвести до катастрофічних для міста наслідків», — зазначив міністр інфраструктури Олександр Кубраков.
Які проєкти будівництва метро будуть корегуватися:
- перша черга Лівобережної лінії Троєщина — Осокорки від вул. Милославської до станції метро «Лівобережна» з електродепо «Троєщина» в Деснянському та Дарницькому районах Києва;
- ділянки Подільсько-Вигурівської лінії від станції «Вокзальна» до станції «Райдужна» з відгалуженням у напрямку житлового масиву Вигурівщина-Троєщина.

Контекст. За останні 10 років будівництво нових станцій метро в українських містах майже зупинилося. Усього за роки незалежності в країні було побудовано 36 станцій метро, з них тільки чотири в період із 2011 по 2021 рік. У Києві остання станція метро була відкрита у 2013 році («Теремки»).
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також