Укрзалізниця офіційно розповіла, як відновлюються після кібератаки

Укрзалізниця офіційно розповіла, як відновлюються після кібератаки

Після складної таргетованої кібератаки, що була здійснена на сервери та IT-ресурси Української залізниці, розпочалося активне відновлення роботи онлайн-сервісів.

Голова правління АТ «Укрзалізниця» Олександр Перцовський запевнив, що головне – попри атаку, рух потягів залишається стабільним, резервні механізми працюють, а пасажири продовжують користуватися послугами залізниці.

Відновлення онлайн-продажів триває, та поки воно не завершене, квитки продовжують продавати через каси. Пасажирів просять утримуватися від створення черг в касах і планувати подорожі заздалегідь.

Процес повного відновлення IT-систем уже на фінішній прямій, тому у найближчі години пасажири отримають оновлену інформацію про працездатність сервісів.

«Наразі онлайн-продажі лишаються недоступними і протягом цього дня готуємось ще працювати в офлайн-режимі. Якщо вам потрібно їхати сьогодні (24.03) або завтра (25.03) вранці і ще не маєте квитка. Квитки продаються через каси. Ми посилюємо каси персоналом, розширюємо графіки роботи», – дописав він.

Перцовський пообіцяв поінформувати одразу щодо відновлення онлайн-сервісів, і всі зможуть придбати квиток онлайн

«Математика наступна: зазвичай у понеділок до 100 тисяч пасажирів купують квитки через усі канали. Через каси – лише 10 тисяч. Якщо сьогодні всі 100 тисяч попрямують до кас – то матимемо наплив х10 і надвеликі черги. Але зі 100 тисяч на сьогодні-завтра квитки купує не більше 20%, тобто до 20 тисяч, і цей обсяг наші посилені зміни опрацюють із помірним очікуванням», – додав він.

Читати на The Page