Оператор залізниць «Укрзалізниця» (УЗ) розгорнув серійне виробництво гальмівних колодок типу «ЧС» на своєму підприємстві — Дніпропетровському тепловозоремонтному заводі (ДТРЗ).
Про це повідомив член правління УЗ Франтішек Буреш (Frantisek Bures).
«Цей процес ми почали ще пів року тому, і, не приховуватиму, він був важким: погодження проєкту технічного завдання й технічних умов, створення й відкатка дослідної партії, відправлення до незалежної лабораторії і, нарешті, погодження Міжвідомчою комісією «Укрзалізниці» та сертифікація. Усе це ми пройшли», — зазначив Буреш.
Власне виробництво колодок дасть змогу залізничному операторові бути незалежним у закупівлі деталей, а також підвищити безпеку руху. Крім того, ливарний цех ДТРЗ буде завантажений на 100%, що дозволить зберегти залізничні кадри.

Примітно, що Мінтранс обіцяв завантажити українські заводи замовленнями з виготовлення електровозів за умови, що локалізація буде не нижчою за 50%.
Нагадаємо, що УЗ планує виробити 4,2 тис. вагонів на власних заводах 2021 року.
Контекст. УЗ заявила про намір виробляти колодки типу «ЧС» на ДТРЗ на початку літа 2020 року. Саме цього часу завод виготовив першу демонстраційну партію колодок і очікував на їхню сертифікацію для запуску в серійне виробництво.
Щомісяця завод зможе виробляти 2 — 4 тис. колодок. Потреба «Укрзалізниці» в колодках типу «ЧС» становить до 5 тис. одиниць на місяць.