Локалізація виробництва електровозів для «Укрзалізниці» при співпраці з виробниками повинна бути максимальною і бути не нижче 50%.
Про це заявив Міністр інфраструктури України Владислав Криклій під час свого робочого візиту на «Запорізький електровозоремонтний завод».
«Ми повинні максимально залучати до роботи національних виробників. Локалізація виробництва дозволить зберегти існуючі і створити нові робочі місця для людей, сприяти подальшому економічному розвитку», — зазначив глава Міністерства.

За його даними, парк локомотивів «Укрзалізниці» досяг крайньої точки: зношення електровозів становить 94,4%, тепловозів — 98,3%.
«Укрзалізниця» оголосила про початок процесу відбору виробника електровозів для оновлення свого парку ще в минулому році. Оператор залізниць України запланував придбати 205 нових магістральних електровозів, в тому числі, 135 локомотивів змінного струму, 50 локомотивів постійного струму і 20 двосистемних локомотивів змінного/постійного струму (25 кВ/3 кВ).
S&P Global Ratings при останній оцінці знизило довгостроковий рейтинг дефолту емітента «Укрзалізниці» з «B-» до «ССС» — «емітент зазнає труднощі з виплатами за борговими зобов'язаннями і його можливості залежать від сприятливих економічних умов».
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також