Крюківський вагонобудівний завод (КВБЗ) закликає Міністерство інфраструктури України віддати перевагу вітчизняному виробникові замість південнокорейської компанії Hyundai і замовити у них десять швидкісних електропотягів для «Укрзалізниці».
Міністр інфраструктури Владислав Криклій повідомив, що на тлі того, що в 2012 році Україна вже купила у десять електропотягів Hyundai, у відомстві вирішили повторити досвід співпраці з корейською компанією і до 2021 року закупити ще стільки ж потягів.
Голова Крюківського вагонобудівного заводу Максим Крамаренко натякає на відсутність чесної конкуренції через те, що Мінінфраструктури навіть не розглянуло пропозицію від українського виробника, проте вже анонсувало покупку корейських потягів.

«Є потяги, які за понад п'ять років довели свою надійність і конкурентоспроможність, а також є люди, які вміють їх робити», — підкреслив Крамаренко.
Глава КВБЗ підкреслив, що українському уряду вигідно укладати контракти саме з вітчизняними виробниками хоча б тому, що це забезпечує робочі місця і податки всередині країни.
Парк швидкісного рухомого складу «Укрзалізниці» складається з десяти електропотягів Hyundai Rotem, двох електропотягів моделі Екр-1 «Тарпан», вироблених на КВБЗ, двох п'ятивагонних потягів на локомотивній тязі, вироблених там же, і двох чеських двоповерхових електропотягів Skoda.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також
We make it Grain: реєстрацію на міжнародну конференцію Grain Ukraine 2025 відкрито
Головна подія ресторанного бізнесу цієї весни – PRORESTO’25 в Одесі 28 квітня!