Українська комедія «Песики» зібрала понад 20 млн грн у перші дні прокату — фото

Українська комедія “Песики” зібрала понад 20 млн грн у перші дні прокату — фото

Прокат романтичної комедії «Песики» від FILM.UA Group за підтримки Нового каналу набирає обертів.

На допремʼєрних показах та першому вікенді фільм зібрав 20 165 201 гривень, а кількість проданих квитків перевищила 113 824. Прокат триває. Ось уже другий тиждень «Песики» утримують лідерство на прокатному ринку за кількістю проданих квитків. Спеціальні покази з участю акторів та творчої команди в Києві, Дніпрі, Хмельницькому та Івано-Франківську пройшли з аншлагами — всі квитки були продані.

Українська комедія “Песики” зібрала понад 20 млн грн у перші дні прокату — фото

«Я відчуваю неймовірну підтримку глядачів і безмежно цьому рада», — ділиться емоціями блогерка та ведуча Нового каналу Леся Нікітюк. «Я дуже самокритична, тому хвилювалася, як наша аудиторія сприйме це кіно, особливо враховуючи, що це мій дебют на великому екрані. Але заповнені зали, щирі усмішки й теплі відгуки доводять, що все було не даремно, — і це надихає».

Успіх фільму не обмежується лише Україною — з 13 березня «Песики» виходять в обмежений прокат у США та Канаді. Стрічку можна буде побачити, зокрема, в Нью-Йорку, Філадельфії, Тампі та інших містах.

«Песики» — один з найскладніших проєктів студії, зокрема через участь сотні чотирилапих «акторів». Але ми справились, і я безмежно пишаюся нашою командою. Ми прагнули створити фільм, який відгукнеться в серцях глядачів, принесе позитивні емоції та хоча б на дві години допоможе забути про наші реалії. І, судячи з реакції аудиторії, нам це вдалося!» — підкреслює продюсерка Анна Єлісєєва.

У центрі історії «Песики» — рішуча кар'єристка Яна, яка через свій складний характер не здатна підтримувати тривалі романтичні стосунки. Але все змінюється, коли вона потрапляє під таємниче прокляття: кожен її коханий перетворюється на песика. Ця незвичайна ситуація змушує Яну переглянути своє ставлення до любові та життя.

Читати на The Page