Дослідницькі компанії IDC та NPD, а також найбільші ритейлери США зазначають безпрецедентне зростання продажів комп'ютерної техніки й аксесуарів. Про це повідомило Yahoo! News.
З початку березня стрімко зросли продажі тих товарів, які нещодавно втрачали популярність, – ноутбуків (зростання на 40%) і клавіатур (64%). Зростання продажів деяких товарів взагалі виявилося ажіотажним: монітори – 138%, аудіогарнітури – 134%, вебкамери – 179%.
Головна причина того, що відбувається, – карантин, під час якого люди змушені не тільки працювати з дому, але й просто проводити там більше часу, який треба чимось заповнювати.

Контекст. Від початку карантину попит на товари для фітнесу зріс на 250%. Про це повідомив співвласник Rozetka.ua Владислав Чечоткін.
«На 280% популярнішими стали товари для творчості, на 156% – настільні ігри і на 40% – книги. Інтерес покупців до побутової техніки та електроніки знизився на 37%», – сказав він.
У перший тиждень карантину ринок побутової техніки та електроніки в Україні скоротився на 37%. Найбільше впали продажі в стаціонарних магазинах – на 54%. Водночас онлайн-замовлення побутової техніки зросли з 21% до 44%, йдеться в дослідженні GfK Ukraine. Скорочення відбулося в усіх секторах побутової техніки та електроніки. Сегмент телевізорів впав на 30%, дрібної побутової техніки – на 40%, смартфонів – на 50%.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також
Не один у полі: як бізнес-комʼюніті допомагає підприємцям масштабуватися
Кримінальний тиск на бізнес в Україні: виклики для інвесторів та юридичний захист