Міністерство цифрової трансформації запустило на порталі «Дія.Бізнес» ініціативу безоплатних консультацій для підприємців від понад 300 тис. міжнародних бізнес-експертів із різних країн, індустрій і типів діяльності через маркетплейс OnFrontiers.
Ініціативу реалізовано спільно з Офісом із розвитку підприємництва та експорту за підтримки програми USAID «Конкурентоспроможна економіка України», повідомляє Мінцифри.
Кожен підприємець може зареєструватися на безоплатні консультації, заповнивши заявку англійською: https://business.diia.gov.ua/cases/iniciativi/onfrontiers
Платформа OnFrontiers швидко зв'язує з фахівцями з різних куточків світу, різних індустрій і бізнес-ніш. Клієнтами платформи OnFrontiers є провідні компанії зі списку Fortune 500, а також визнані світові бренди: Bose, Deloitte, OPIC, Rockefeller Foundation, DHL, The World Bank та інші.
«Експерти на платформі OnFrontiers — це експерти світового класу, які мають практичний досвід, який може допомогти успішно розвивати бізнес або розробити стратегію щодо виходу та розвитку на бажаних цільових ринках», — повідомляє міністерство.
Для українських підприємців доступні такі теми безоплатних консультацій:
- початок ділової діяльності в США, ЄС та інших країнах;
- дослідження ринків і підготовка маркетингової стратегії;
- права інтелектуальної власності;
- електронна комерція;
- цифрова трансформація бізнесу МСП;
- інновації;
- штучний інтелект (ШІ);
- великі дані (big data);
- доповнена реальність (AR) і віртуальна реальність (VR);
- краудфандинг;
- стійке виробництво;
- багато інших видів консультацій, які проводять міжнародні експерти залежно від запиту підприємців, оскільки на платформі OnFrontiers працюють понад 300 тис. консультантів із різних сфер і напрямків експертизи.
Завдяки консультаціям підприємці зможуть:
- сформувати стратегію виходу на ринок у будь-якій точці світу, зокрема методи виявлення нових клієнтів або постачальників на цільових ринках;
- дізнатися вимоги до виробництва або постачання продукції (тобто питання сертифікації або специфікації), що застосовуються міжнародними покупцями або відомими світовими брендами;
- зрозуміти ціноутворення або стратегію брендингу, застосовні до різних інструментів і платформ електронної комерції;
- зрозуміти тенденції в змінах споживчих вимог і очікувань щодо продукції або послуг;
- отримати відгуки досвідчених інвесторів, експертів і/або керівників підприємств щодо бізнес-моделі, продуктів, рішень або послуг;
- багато інших можливостей залежно від запиту підприємства.