Facebook Pixel

Мінцифри запустило в «Дія.Бізнес» безоплатні консультації з фахівцями з усього світу

Міністерство цифрової трансформації запустило на порталі «Дія.Бізнес» ініціативу безоплатних консультацій для підприємців від понад 300 тис. міжнародних бізнес-експертів із різних країн, індустрій і типів діяльності через маркетплейс OnFrontiers.

Ініціативу реалізовано спільно з Офісом із розвитку підприємництва та експорту за підтримки програми USAID «Конкурентоспроможна економіка України», повідомляє Мінцифри.

Кожен підприємець може зареєструватися на безоплатні консультації, заповнивши заявку англійською: https://business.diia.gov.ua/cases/iniciativi/onfrontiers

Telegram Logo

Платформа OnFrontiers швидко зв'язує з фахівцями з різних куточків світу, різних індустрій і бізнес-ніш. Клієнтами платформи OnFrontiers є провідні компанії зі списку Fortune 500, а також визнані світові бренди: Bose, Deloitte, OPIC, Rockefeller Foundation, DHL, The World Bank та інші.

«Експерти на платформі OnFrontiers — це експерти світового класу, які мають практичний досвід, який може допомогти успішно розвивати бізнес або розробити стратегію щодо виходу та розвитку на бажаних цільових ринках», — повідомляє міністерство.

Для українських підприємців доступні такі теми безоплатних консультацій:

  • початок ділової діяльності в США, ЄС та інших країнах;
  • дослідження ринків і підготовка маркетингової стратегії;
  • права інтелектуальної власності;
  • електронна комерція;
  • цифрова трансформація бізнесу МСП;
  • інновації;
  • штучний інтелект (ШІ);
  • великі дані (big data);
  • доповнена реальність (AR) і віртуальна реальність (VR);
  • краудфандинг;
  • стійке виробництво;
  • багато інших видів консультацій, які проводять міжнародні експерти залежно від запиту підприємців, оскільки на платформі OnFrontiers працюють понад 300 тис. консультантів із різних сфер і напрямків експертизи.

Завдяки консультаціям підприємці зможуть:

  • сформувати стратегію виходу на ринок у будь-якій точці світу, зокрема методи виявлення нових клієнтів або постачальників на цільових ринках;
  • дізнатися вимоги до виробництва або постачання продукції (тобто питання сертифікації або специфікації), що застосовуються міжнародними покупцями або відомими світовими брендами;
  • зрозуміти ціноутворення або стратегію брендингу, застосовні до різних інструментів і платформ електронної комерції;
  • зрозуміти тенденції в змінах споживчих вимог і очікувань щодо продукції або послуг;
  • отримати відгуки досвідчених інвесторів, експертів і/або керівників підприємств щодо бізнес-моделі, продуктів, рішень або послуг;
  • багато інших можливостей залежно від запиту підприємства.
Warning icon Помилка в тексті? Виділіть її мишкою і натисніть: Ctrl + Enter Cmd + Enter Ctrl + Enter

Коментарі

Всі новини