Twitter вперше заробила за квартал понад $1 млрд

Квартальний дохід Twitter вперше перевищив $1 млрд, однак чистий прибуток компанії в четвертому кварталі 2019 року виявися нижчим, ніж очікувалось – $119 млн проти $255 млн у 2018 році.

Як повідомляє Reuters, монетизована аудиторія Twitter зросла до 152 млн користувачів, кількість активних щоденних користувачів за звітний період зросла на 7 млн, хоча аналітики очікували збільшення на 2 млн.

Квартальна виручка компанії, як порівняти з 2018 роком, збільшилась на 11% – до $1,01 млрд, загальний прибуток від реклами склав $885 млн, що на 12% більше, ніж за аналогічний період роком раніше.

Найбільше компанія заробила на своєму головному ринку – у США. Загальний прибуток Twitter зріс на 17% і склав $591 млн, водночас міжнародний – лише на 3%. Компанія пов'язує слабші показники за кордоном зниженням доходів від мобільної реклами в Азійсько-Тихоокеанському регіоні.

Щоквартальні загальні операційні витрати зросли на 22% – до 854 млн, як порівняти з аналогічним періодом роком раніше. Twitter прогнозує виручку у першому кварталі 2020 року у діапазоні від $825 млн до $885 млн, що, за оцінками Уолл-стріт, свідчить про зростання витрат цьогоріч приблизно на 20% (відповідно до збільшення кількості працівників та створення нового центру для обробки даних).

Після оприлюднення фінзвітності акції Twitter зросли на 15%.

Контекст. З 22 листопада минулого року Twitter не розміщує на своїй платформі політичну рекламу. Глава компанії Джек Дорсі ухвалив це рішення, хоча воно мало «величезні ризики для компанії». Президент США Дональд Трамп одразу назвав це нерозумним рішенням.

Twitter також наголосила, що в політичній рекламі перед майбутніми президентськими виборами у США брати участі не буде.

Читати на The Page