Twitter почала тестувати новий спосіб боротьби з дезінформацією

Twitter вигадала новий спосіб боротьби із загальною для всіх соцмереж проблемою: компанія вирішила маркувати завідомо неправдиві пости політиків та громадських діячів яскравим кольором та попереджувальним текстом. Наразі ця функція працює в тестовому режимі.

Компанія підтвердила NBC News, що ця демо-версія є одним з можливих способів боротьби з дезінформацією, який, найімовірніше, почне діяти 5 березня.

«Ми розглядаємо декілька способів боротьби з дезінформацією, — сказав представник Twitter. – Дезінформація є критичною проблемою, і ми тестуватимемо багато способів її вирішення».

Твіти, які містять дезінформацію, Twitter позначатиме яскраво-оранжевим або червоним прямокутником з попереджувальним текстом всередині. Не помітити його складно, адже за розмірами цей «маркер» трохи менший за сам пост.

Видання зазначає, що нововведення впроваджується на тлі майбутніх виборів у США, коли Twitter та інші соцмережі відіграватимуть чи не найважливішу роль у передвиборчій боротьбі.

Контекст. З 22 листопада минулого року Twitter не розміщує на своїй платформі політичну рекламу. Глава компанії Джек Дорсі ухвалив це рішення, хоча воно містило «величезні ризики для компанії». Президент США Дональд Трамп одразу назвав це нерозумним рішенням. Twitter також наголосила, що у політичній рекламі перед майбутніми президентськими виборами у США участі не братиме.

Раніше цього місяця Facebook зупинила роботу кількох десятків акаунтів, сторінок і груп, які російська військова розвідка використовувала для поширення дезінформації в країнах Східної Європи, зокрема в Україні.

Окрім того, Facebook та інформаційне агентство Reuters оголосили про запуск програми з виявлення дезінформації у соцмережах. З її допомогою Reuters перевірятиме контент, розміщений в Facebook та Instagram англійською та іспанською мовами, для американської аудиторії. Перевірці підлягатимуть не тільки тексти, але й фотографії, відео та інший контент. Програма працюватиме як напередодні президентських виборів в США 2020 року, так і після них.

Читати на The Page