У мобільного оператора «Київстар» стався масштабний збій. Абоненти з 1 квітня отримували сервісні SMS про блокування номера та позапланове списання місячної абонплати.
Крім того, з перебоями працював «Домашній інтернет», торкнулося це й інших послуг. Однак у компанії пообіцяли абонентам компенсувати всі збитки, повідомив «Київстар» у Twitter.
Деяким клієнтам надходило до 60 таких повідомлень на день. Перебої також було помічено в роботі мобільного застосунку.
У «Київстарі» пояснили такі повідомлення технічною помилкою й попросили постраждалих звернутися до служби підтримки. Однак у компанії не уточнили, скільки абонентів зіштовхнулися з проблемами в роботі сервісів.
Мобільний оператор також запропонував клієнтам зв'язатися через особисті повідомлення, вказавши в них номер телефону та описавши проблему, що виникла через помилкові SMS .
