Американський виробник електрокарів Tesla веде переговори з китайською CATL щодо потенційного використання акумуляторів виробника, які не містять кобальту, для своїх автомобілів, випущених на заводі в КНР. Відсутність кобальту, ціна на який за останні роки зросла більш ніж утричі, дасть змогу автовиробнику знизити ціни на свої Model 3 на тлі загального спаду попиту на електрокари в країні.
Як повідомляє Reuters, автовиробник має на меті включити в свою лінійку так звані залізо-фосфатні батареї (LFP). Це допоможе знизити витрати на тлі спаду загальних продажів електромобілів у Китаї. Батареї LFP будуть значно дешевшими за традиційні.
Tesla нарощує виробництво автомобілів на своєму нещодавно збудованому за $2 млрд заводі у Шанхаї та знижує ціни, щоб відвоювати долю ринку в таких компаній, як-от BMW та Daimler.
Як свідчать останні галузеві данні, продажі електрокарів та «гібридів» у Китаї в січні обвалились на 54,4%, зокрема через спалах епідемії коронавірусу.
Контекст. У зв’язку з поширенням в Китаї коронавірусу Tesla тимчасово закрила свій завод у Шанхаї. Вимушена зупинка виробництва призведе до відстрочення випуску електрокара та до зниження прибутку компанії в першому кварталі 2020 року.
За останню добу, як свідчать офіційні дані, від нового вірусу в Китаї померло 98 людей, загальна кількість смертних випадків зросла до 1868. Кількість інфікованих становить понад 72 тис. осіб.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також