На цьому тижні Tesla і Apple заявили, що завершать спліт своїх акцій в пропорції 5 до 1 вже до 31 серпня, що має підвищити інтерес з боку дрібних інвесторів і збільшити обсяги торгів.
Після цих заяв, зростає ймовірність того, що все більше компаній з трьох- і чотиризначних цінами на одну акцію підуть по їх стопах.
«Всі про це говорять. Я отримую запити від компаній, які шукають необроблені дані. Питають, чи є причина, по якій мені слід роздрібнити свої акції», — сказав MarketWatch Ховард Сільверблатт (Howard Silverblatt), старший аналітик індексу S&P Dow Jones Indices.
На його думку, поради компаній дійсно можуть наслідувати приклад Tesla і Apple в якийсь момент і роздрібнити свої акції, щоб залучити ширшу роздрібну аудиторію, навіть якщо це може бути дорогим задоволенням для компаній.
Крім залучення роздрібних інвесторів, однією з причин, через яку компанії дроблять свої акції, це підвищення ліквідності, щоб уникнути переоцінки акцій.
Процес дроблення акцій виглядає як косметична процедура бухгалтерського обліку, яка знижує вартість акцій. Це сигнал про хороші новини з фундаментальної точки зору, а хороші новини надають керівництву компаній впевненість, що ціна не тільки залишиться на поточному рівні, але і продовжить рости. З цієї причини необхідно роздрібнити акції, щоб повернути курс до оптимального рівня.
Розмови про дроблення акцій зараз відбуваються, коли дрібні інвестори потрапляють в справжній золотий вік торгівлі. Комісії рівні або близькі до 0, а багато брокерських платформ пропонують часткове володіння акціями, що робить покупку невеликих часток у компаніях доступною і бюджетною.
Раніше дроблення акцій було звичайним явищем на Уолл-стріт, оскільки компанії намагалися зробити ціни на свої акції більш привабливими для середніх інвесторів. Ще в кінці 1990-х — початку 2000-х років, на тлі буму доткомів, дроблення акцій було поширеним явищем.