Facebook Pixel

Stellantis: новий гравець, старі карти та е-джокери в кожному рукаві

Французька частина групи (екс-PSA) наростила продажі в 2020 році, вірить у зростання українського ринку і готує нам 15 новинок

Наприкінці минулого року відбулося злиття груп PSA (Peugeot — Citroen) і FCA (Fiat — Chrysler), унаслідок якого з'явився четвертий за величиною автоконцерн світу. Йдеться саме про злиття, а не поглинання, тому для синхронізації їхньої роботи потребуватиметься не один рік. От і українське представництво тепер уже екс-PSA попри нову вивіску працює в колишньому франко-німецькому формфакторі. Під час першого цього року «живого» автомобільного івенту в Україні Stellantis підбив підсумки-2020 і повідомив про плани-2021, що виявилося своєрідним підбиттям підсумків роботи представництва PSA Ukraine, створеного рівно 10 років тому. І французам є що святкувати.

«Будь-яка криза — це не тільки проблеми, а й нові можливості. Попри карантинні обмеження ринок просів лише на 2,16% — до 95,5 тис. проти 97,6 тис. 2019 року, — прокоментував ситуацію Руслан Акімов, голова представництва Stellantis Ukraine. — Усі наші бренди продемонстрували позитивну динаміку, реалізувавши 8,1 тис. автомобілів, і наша частка зросла до 8,5%. Нинішнього року ми спробуємо закріпити успіх і розраховуємо на 10% за розрахункового обсягу ринку в 110 тис. авто».

Фото: Stellantis Ukraine

Фото: Stellantis Ukraine

Ще ніколи за всі 10 років офіційної присутності бренду Peugeot не підіймався так високо — 5-те місце за підсумками року. Загалом вдалося продати понад 4,3 тис. автомобілів — як порівняти з 2019 роком, зростання склало 28,5%.

Привід запастися подіумним брютом був і в Citroen. Попри коротшу продуктову лінійку й не такі «докладні» комплектації «шеврони» так само суттєво (+25,4%) наростили продажі, реалізувавши 2 940 автомобілів і завершили рік на 13-тій позиції.

У єдиного французького преміумного бренду DS Automobiles взагалі рекордний показник зростання продажів — цілих 286%. Щоправда, в абсолютних числах усе набагато скромніше — за рік покупців знайшли 108 hitech-кросоверів, а гігантський стрибок пояснюється тим, що 2019-го компанія тільки вийшла на наш ринок. Як пояснив The Page пан Акімов, вони не женуться за рекордними показниками — спершу важливо створити дилерську мережу й забезпечити клієнтам преміумний рівень обслуговування.

Фото: Stellantis Ukraine

Фото: Stellantis Ukraine

Якщо DS Automobiles лише формує імідж в Україні, то багатостраждальний Opel виправляє чужі помилки. У процесі «перезавантаження» змінюється буквально все: легкова й комерційна гами, дилерська мережа, перелік супутніх послуг — і так аж до бренд-айдентики, більш похилого шрифту, жовтішого кольору та нових вивісок. За підсумками вірусного року німецько-французький бренд наростив продажі на 84%, поставивши покупцям 732 автомобілі.

«У нас масштабні плани на 2021 рік, ми готуємося запустити в Україні п'ятнадцять новинок, — відкриває завісу Андрій Чабанов, голова PR-департаменту. — Частина з них уже в Україні і представлені тут: кросовери Opel Crossland, DS7 Crossbasck E-tense, Peugeot 3008 і 5008, вен Traveller 4x4 і хетчбек 208.

Фото: Stellantis Ukraine

Фото: Stellantis Ukraine

Й справді, немов виправдовуючись за напівсонний 2020-тий, з початку року Peugeot презентував уже чотири моделі. Взимку стартували продажі кросоверів 3008-тої та 5008-мої серій, а на початку місяця «леви» оголосили про вихід на наш ринок сімейного хетчбека В-класу 208. А в день пресконференції відбулася світова презентація нового покоління сімейства 308. Щоправда, в українських дилерів він з'явиться не раніше жовтня. До пари plug-in-гібриду Peugeot 3008 PHEV уже цього літа додасться повністю електрична версія 2008.

«Тепер у нас буде як ніколи багато «зелених» моделей, — розкриває карти Олексій Невадовський, комерційний директор Stellantis Ukraine. — Відповідно до глобального плану з електрифікації, кожне сімейство отримало або технологічний гібрид, або повністю електрифіковану модель. Для компактних моделей обрано стратегію 100-відсотково електричних версій, а для середньорозмірних і вище — схему гібридних версій PHEV, що підзаряджаються».

Зі свого боку Citroen так само виведе цілу лінійку міських паркетників. Найприємнішою несподіванкою стане переродження хетчбека гольф-класу С4, який приміряє на себе псевдокросоверний формфактор. До того ж одночасно з бензиновою та дизельною версіями з'явиться й повністю електричний е-C4. А C3 Aircross, який тепло прийняли в нас, тепер позиціюється як «універсальний SUV» завдяки позашляховій системі Grip Control і функції допомоги в разі спуску зі схилу. Новинки з'являться в українських шоу-румах у червні та серпні відповідно. Найбільший із «шевронів» — кросовер C5 Aircross — отримає PHEV-версію із запасом ходу лише на електротязі до 55 км.

Фото: Stellantis Ukraine

Фото: Stellantis Ukraine

Opel так само активно нарощує модельну лінійку. Його головними новинками стане пара паркетників — оновлений Crossland і Mokka другого покоління. Головний бестселер марки так само буде доступний і в e-версії.

На відміну від мас-маркету, який забув про седани й активно відмовляється від хетчбеків, і в преміумі все не так однозначно. Лінійка DS Automobiles, що складається з кросоверів DS 7 Crossback і DS 3 Crossback, у вересні поповниться спорт-седаном DS 9. А ще через два місяці до продажу надійде DS 3 Crossback E-Tense — електрична версія «трійки».

Фото: Stellantis Ukraine

Фото: Stellantis Ukraine

Але електрифікація торкнулася не тільки легкової, а й комерційної лінійки, яка в Україні продається ще успішніше — на частку групи припала третина вітчизняного LCV-ринку. Так, першою великою перемогою свіжоутвореної групи Stellantis став титул International Van Of The Year 2021, який отримало сімейство фургонів Peugeot E-Expert, Citroёn Е-Jumpy та Opel Vivaro-e. Наявність електромотора стає однією з ключових переваг, оскільки дає змогу е-фургонам безперешкодно в'їжджати до центральних частин європейських міст. Утім, у наших умовах набагато актуальнішою за електрифікацію буде інша специфікація комерційної техніки — її повноприводизація. Приватна компанія Automobiles Dangel уже 40 років створює позашляхові версії, яких так бракує трудягам Peugeot і Citroёn. А оскільки всі внесені перероблення та доопрацювання погоджуються з фахівцями PSA, на «данжелівські» 4х4 поширюється звичайна для автомобілів групи гарантія.

Фото: Stellantis Ukraine

Фото: Stellantis Ukraine


Приєднуйтесь до нас в соцмережах!
Подякувати 🎉