Співвласник мережі Intertop заявив, що не боїться конкуренції з Інтернет-торгівлею

Інтернет не витіснить офлайнову комерцію, але скоро електронна торгівля в сегменті взуття та одягу становитеме 30 – 40%. Про це в інтерв’ю The Page повідомив Сергій Башлаков, співвласник і віце-президент групи компаній MTI, в яку входить Intertop.

На питання, як компанія бореться з Інтернет-торгівлею, яка є конкурентом мережі Intertop, Башлаков відповів: «Ми з нею боремося. Навіщо нам з цим боротися?» Він пояснив, що за E-commerce — майбутнє, і к омпанія розвиває у себе цей напрямок. Башлаков не вважає Інтернет-торгівлю чимось шкідливим, але підприємець виступає проти тіньового імпорту — коли торговці розбивають партії товарів на частини і під виглядом посилок доставляють в Україну, щоб продати в мережі Інтернет.


Група компаній MTI заснована у 1991 році і об’єднує три базові напрямки: інформаційно-комунікаційні технології («MTI hi-tech дистрибуція», «Техногард», «MTI Сервіс»); роздрібна торгівля (Intertop, Protoria, MTI Fashion, «Амадео») і 3-PL оператор (Denka Logistics). Працює в Україні і Казахстані. Кількість магазинів – понад 200 в Україні, близько 50-ти в Казахстані.

Telegram Logo

Чистий прибуток MTI в 2016 році зріс у 7,5 раза – до 129 млн грн, виручка — на 32%, до 6 млрд грн. Поточні зобов’язання підприємства скоротилися на 3,5% — до 2,1 млрд грн.

Warning icon Помилка в тексті? Виділіть її мишкою і натисніть: Ctrl + Enter

Коментарі

Всі новини