SPEKA оголосила старт нового проєкту — «Рейтинг українських CRM», покликаного визначити найкращі цифрові продукти для управління взаємовідносинами з клієнтами. Це ініціатива має на меті допомогти українському бізнесу у виборі ефективних інструментів для розвитку, цифрової трансформації та адаптації до нових викликів.
Рейтинг CRM-систем є частиною великого проєкту SPEKA — «Рейтинг цифрових рішень для бізнесу», який об’єднає найкращі українські сервіси, застосунки та платформи. Старт вирішили дати саме з CRM — однієї з ключових категорій для малого та середнього бізнесу.
Хто може податися
До попереднього списку учасників уже увійшли кілька українських CRM-продуктів:

- SendPulse
- VoIPTime CRM
- RemOnline
- Sitniks – CRM
- Uspacy
- Worksection
- Dr. Eleks
- G-PLUS
- NetHunt CRM
- KeepinCRM
- SalesDrive
- RealtSoft
- OneBox
- Dex CRM
- KeyCRM
Якщо ви — розробник або користувач CRM, яка, на вашу думку, заслуговує бути серед найкращих, заповніть форму до 1 червня 2025 року.
Як визначатимуть переможців?
Оцінювання проходитиме у два етапи:
- Оцінка журі — 60% підсумкової оцінки. До складу входять галузеві експерти та редакція SPEKA.
- Відкрите голосування у соцмережах та на сайті SPEKA — 40% оцінки.
Також буде спецномінація «Вибір редакції» — її отримає найцікавіший або найперспективніший продукт за версією команди SPEKA.
Коли будуть результати?
- 20 червня 2025 року оголосять переможців рейтингу CRM.
- У грудні 2025 року буде оприлюднено повний список переможців у всіх категоріях рейтингу цифрових рішень.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також
Контент з цінністю: як брендам ефективно комунікувати з бізнес-аудиторією в LinkedIn