Facebook Pixel

Гастротіндер від «Сільпо» знайомить за схожим смаком на страви

Мережа супермаркетів «Сільпо» до Дня всіх закоханих запустила власний застосунок для знайомств, де можна буде знайти пару за спільними смаковими вподобаннями.

Про це повідомила пресслужба «Сільпо» у Facebook.

На сайті знайомств можна швидко знайти потенційну пару, відповідаючи на короткі запитання про твої улюблені десерти, закуски або напої для побачення. Серед них є пари, які продовжили спілкування після знайомства та створили сімʼї.

Quote«Вперше ми запустили сайт знайомств до Дня закоханих у лютому 2022 року. Результат показав, що знайти свою пару через улюблену їжу іноді легше, ніж через фото чи опис профілю. Ми знаємо щонайменше дві історії закоханих, які познайомилися на нашому сайті та одружилися, а одне таке подружжя вже виховує дитину. Цього року ми запускаємо версію 2.0 сайту знайомств з оновленими запитаннями та любовними передбаченнями, щоб обʼєднати ще більше людей у любові до смачного або просто в любові», — говорить Катерина Огуряєва, директорка з маркетингу мережі супермаркетів «Сільпо».

Парою, яка познайомилася на сайті у 2022 році, стали Анастасія з Житомира та Максим із Луцька. Анастасія зареєструвалася на сайті задля розваги, поки чекала на зустріч із подругою. З Максимом її обʼєднав «пекучий часничок». У січні 2023 року пара одружилася, а сьогодні вони виховують доньку Софію.

Quote«Через декілька днів після того, як я написала Максиму, почалася повномасштабна війна. Ми жили в різних містах і зустрілися аж через пів року. Та навіть спілкуючись онлайн, я відчувала, що це не просто так. Історію нашого знайомства ми розповіли рідним та друзям уже на весіллі, — каже Анастасія, користувачка сайту знайомств. — Колись я читала подібні історії, але ніколи б не подумала, що так познайомлюся зі своїм чоловіком. Зустріти свою половинку справді можна будь-де, тому варто використовувати всі шанси, пробувати нове».

Щоб мати шанс отримати пару, потрібно авторизуватися через Facebook та відповісти на 7 тестових запитань.

Наприклад, вибрати побачення, що врятує настрій у дощовий день:

  • з настільними іграми та солоними снеками
  • романтичною комедією та фруктами

Після наданих відповідей користувач отримує посилання на профіль у Facebook та фото своєї пари, сумісної щонайменше на 70%.

Крім того, на сайті «Сільпо» можна прочитати любовне передбачення і поділитися з друзями у соцмережах. Передбачення у жартівливій формі допоможуть користувачам дізнатися, хто вони у стосунках.

До прикладу, «Я у стосунках, як йогурт: моя ніжність зашкалює» або «Я у стосунках, як ікра: завжди нагадую про свята».

Цього року на сайт додали нову функцію: кожен охочий може поділитися історією свого метчу та знайомства завдяки сайту, надіслати у формі зворотного звʼязку фото з першого побачення тощо.

Раніше The Page повідомляв, що мережа супермаркетів «Сільпо» до Різдва проводила культурно-просвітницький проєкт «Різдзвоники». Це ініціатива про шанування традицій святкування Різдва в Україні, вивчення історії свята і його основних символів.

Подякувати 🎉