До Europe’s Finest Store 2023 потрапили три супермаркети «Сільпо» у Рівному, Борисполі і Крюківщині Київської області.
Про це пише прес-служба Сільпо.
Профільний журнал про роздрібну торгівлю European Supermarket Magazine (ESM) щороку складає список Europe’s Finest Store. У 2023 році редакція ESM усього обрала 29 найкращих магазинів з 15 країн Європи, а «Сільпо» знову став єдиним українським ритейлером, магазини якого потрапили до списку найінноваційніших. Окрім України, у цьогорічному журналі представлені супермаркети з Австрії, Німеччини, Італії, Швейцарії, Нідерландів, Бельгії, Італії, Болгарії, Мальти, Андорри, Ірландії, Хорватії, Польщі та Латвії.
До Europe’s Finest Store 2023 потрапили такі три супермаркети «Сільпо»:
- «Сільпо» присвячений емоціям, відкритий у жовтні 2022 року в м. Рівне
- «Сільпо» присвячений гелікоптерам у ретрофутуризмі, відкритий у грудні 2022 року в Борисполі
- «Сільпо» присвячений географічним міфам, відкритий у квітні 2023 року у Крюківщині Київської обл.
European Supermarket Magazine включає «Сільпо» у Europe’s Finest Store вже сьомий рік поспіль:
- У 2022 році до рейтингу увійшли: «Сільпо» у стилі дизельпанк у Харкові, «Сільпо» присвячений Бразилії у Києві та «Сільпо» за мотивами театру Кабукі в Умані;
- У 2021 році до рейтингу увійшли: «Сільпо» за мотивами «Маленького принца» (с.Щасливе, Київська обл.), «Сільпо» у стилі дайнерів Америки 50-х (Одеса) та «Cільпо» ReCycling (с. Софіївська Борщагівка, Київська обл.);
- У 2020 році до рейтингу увійшли: «Сільпо» у стилі творчості Ван Гога (Київ), «Сільпо» у стилі всесвіту Мавки (Київ), Муркотиковий «Сільпо» (Київ)
- У 2019 році до рейтингу увійшли: «Сільпо» у стилі стімпанк (Вишгород), «Сільпо» присвячений Дикому Заходу (с.Стоянка, Київська область) та космічний «Сільпо» (Харків).
- У 2018 році ESM відзначив Le Silpo в Одесі.
- У 2017 році до рейтингу увійшли: «Сільпо» з ямайським вайбом (Бровари, Київська обл.), «Сільпо» присвячений «Алісі у Дивокраї» (Львів) та «Сільпо» у стилі лофт-панк (Київ).
«Cільпо» — один із небагатьох у світі великих мережевих продуктових ритейлерів, який створює індивідуальний тематичний дизайн для кожного магазину. Нині в мережі понад 100 тематичних дизайнерських супермаркетів і 4 делікатес-маркети Le Silpo, кожен з яких має власний дизайн.
Нагадаємо, що мережа супермаркетів «Сільпо» минулого року наростила збитки на 5,6 млрд грн. У підсумку компанія увійшла у 2023 рік зі збитком у розмірі 7,4 млрд грн.