"Not For Sale": Україна відкрила павільйон на Expo 2025 в Японії

"Not For Sale": Україна відкрила павільйон на Expo 2025 в Японії

13 квітня в японській Осаці урочисто стартувала Всесвітня виставка EXPO 2025, яка цьогоріч проходить під гаслом «Designing Future Society for Our Lives». У ній беруть участь понад 160 країн, що презентують свої інноваційні ідеї та бачення майбутнього. Україна також долучилась до події, відкривши павільйон з промовистою назвою — «Not For Sale» (Не для продажу). Про це повідомляє пресслужба Мінекономіки.

Український павільйон, створений за підтримки уряду Японії, Програми розвитку ООН в Україні та низки українських компаній, за перший день відвідали понад 5 тис. осіб, а організатори очікують до 23 млн відвідувачів за весь період виставки.

«Not For Sale»: де цінності важать більше, ніж гроші

У центрі української експозиції — символічний магазин, де нічого не продається. Тут представлено 18 предметів, кожен з яких уособлює фундаментальні людські цінності: свободу, гідність, право на освіту, медичну допомогу тощо. Відвідувачі можуть сканувати штрих-коди, щоби побачити відеоісторії з України — реальні свідчення того, якою ціною українці виборюють право на ці цінності під час повномасштабної війни.

«Наш павільйон "Not For Sale" Store транслює чітку ідею: у світі, де майже все має свою ціну, деякі речі все ж не можна купити. Це цінності, якими ми живемо і на яких має будуватися суспільство майбутнього — свобода, гідність, стійкість. Українці відстоюють ці цінності не на словах, а діями, захищаючи їх власним життям. І саме це ми хочемо показати через наш павільйон. Попри війну та труднощі, ми продовжуємо створювати, будувати, розвивати, показуючи світові, що означає бути українцем», — наголосила заступниця міністерки економіки України Тетяна Бережна.

Зона стійкості: український бізнес на передовій

Поруч з павільйоном діє зона «Values-Driven Economy», де представлені історії українських компаній, які продовжують працювати й адаптуватися до реалій війни. Серед експонатів — каска працівника «ДТЕК», чиї працівники відновлюють електропостачання для мільйонів людей під постійними російськими обстрілами, сирена Ajax, яка пережила обстріл, колба нафти від «Укрнафти», продукти корпорації «Біосфера», експозиція «Ощадбанку» та стенд агрохолдингу «Астарта».

Кожен з цих експонатів — не просто об'єкт, а історія. Історія про витривалість, інновації та здатність українського бізнесу будувати майбутнє, навіть коли сьогодення сповнене викликів.

Платформа для діалогу

15 квітня Україна проведе серію дискусій у павільйоні Великої Британії на EXPO. У центрі — тема цінностей в економіці та ролі культурної і фінансової стійкості в сучасному світі. Це нагода для відкритого діалогу з міжнародними партнерами про те, яким має бути економічне майбутнє, що базується на етиці, відповідальності й довірі.

Читати на The Page