Роботизований корабель Power Ark 100 враховуватиме складності і обмеження, з якими стикаються енергетичні компанії, вимушені тягнути силові кабелі по дну до берега, щоб підключити офшорні станції до мережі.
Вантажне судно такого типу могло б скоротити витрати і мінімізувати збиток для навколишнього середовища, оскільки відрізняється гнучкістю експлуатації, не вимагає великих капіталовкладень і стійке до морської стихії, повідомляє offshore-energy.
Power Ark 100 спеціально сконструйований тримаран для транспортування чистої енергії, економічний і дбайливий по відношенню до навколишнього середовища.
Концепт. Зараз корабель на електротязі існує у вигляді цифрової моделі. Згідно розробці він обладнаний сотнею акумуляторів, що вміщають до 200 МВт•год енергії, буде повністю автономним з запасом ходу близько 300 км. На випадок далеких поїздок передбачені також баки з біодизелем.
Довжина електрокорабля 100 метрів, ширина 22 метри, крейсерська швидкість — 7 вузлів (13 км/год), максимальна в два рази більше.
За прогнозами розробників, перший Power Ark 100 буде спущений на воду в 2024 році.
Міністерство економіки Японії висунуло в минулому місяці на обговорення законопроект щодо збільшення частки відновлюваної енергії до 38% до 2030 року.