Литва є одним з основних «постачальників» «євроблях» до нашої країни. Тому анонс державного підприємства Regitra щодо змін процедури реєстрації не нових автомобілів українські автолюбителі зустріли насторожено. Пояснення нововведень є дуже простим: як і будь-яка інша країна Євросоюзу, Литва прагне позбутися старих автомобілів, чиї екологічні стандарти більше не відповідають вимогам ЄС. З іншого боку, литовська поліція незадоволена зростанням кількості справ, пов'язаних із махінаціями під час реєстрації великої кількості автомобілів на резидентів країни, й особливо в разі зняття автомобілів з обліку.
Відтепер в Литві і покупка нового транспортного засобу (автомобіль, мотоцикл, причіп), і перереєстрація, і оформлення дарчої стануть двома окремими процесами. Спершу покупець повинен буде зв'язатися з Regitra, яка заявить про придбання права власності на автомобіль. І тільки після того, як продавець схвалить передачу, покупець зможе подати заявку на реєстрацію. Угоди можуть проводиться тільки з транспортними засобами, у яких є SKD (декларований код власника).
Алгоритм укладання угоди наступний:
1. Укладається договір купівлі-продажу.
2. Покупець заявляє про покупку. Продавець підтверджує переказ грошей через банк.
3. Покупець отримує новий SKD і реєструє т/з на своє ім'я в Regitra — йому видаються документи (техпаспорт і реєстраційні номери), що дозволяють брати участь в дорожньому русі.

Скан: Regitra
Було стало. Колишній і новий алгоритми покупки-продажу т/з в Литві
Тож нові правила націлені не стільки на подорожчання процедур, як пророкують лідери руху «Авто Євро Сила» (на €50 — 500), скільки на посилення контролю через більш багатоступеневий регламент. Тобто збільшиться не вартість, а обсяг поданих документів і строки їхнього розгляду.
«Після 1 травня буде складніше, — стверджують лідери «Авто Євро Сили». — Якщо ви хочете встигнути зняти авто з обліку за старими процедурами й підготувати його до розмитнення, то краще зробити це зараз».
Наразі керівництво Regitra конкретніших даних не надало.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також