Чечеткін розповів, як розвиватиме бізнес Rozetka в Узбекистані

Найбільший український онлайн-маркетплейс Rozetka запровадив в Узбекистані дві точки видавання товарів, безоплатну кур'єрську доставку та планує розгорнути модель кросборду — можливість придбання товарів з українського сайту Rozetka.

Про це повідомив засновник і співвласник компанії «Розетка.Уа» Владислав Чечоткін.

«Уже якийсь час Rozetka працює в Узбекистані. Як завжди, я дуже обережний у прогнозах, але, схоже, ринок цієї 35-мільйонної країни дуже живий і ми розвиваємося навіть швидше, ніж планували. У Ташкенті вже працюють дві точки видавання товарів, діє безкоштовна кур'єрська доставка. Плануємо відкрити ще чотири точки та йти до регіонів — бачимо великий запит від Самарканда, Намангана, Андижана, Бухари та Фергани», — поділився Чечоткін.

За його словами, нині на rozetka.uz можна купити електронні гаджети та побутову техніку, незабаром мають запуститися одяг, товари для дому, спортивні товари.

«Загалом хочемо подивитися на те, що потрібно споживачеві та, з огляду на це, доповнювати асортимент. Наша команда також розробляє модель кросборду — тоді мільйони товарів з українського сайту Rozetka стануть доступні для клієнтів з Узбекистану, а узбецькі товари зможуть вийти на український ринок. 2022 року має запуститися і маркетплейс», — повідомив засновник «Розетка.Уа».

За словами Чечоткіна, в Узбекистані всі — від партнерів до держави — зацікавлені у створенні нових робочих місць, появі великого гравця.

Rozetka заснована у 2005 році в Києві як онлайн-магазин електроніки та побутової техніки. У наступні роки компанія трансформувалася в мультикатегорійний онлайн-маркетплейс.

Читати на The Page