За тиждень понад 300 українських підприємців подали заявки, щоб відкрити точки видачі Rozetka в своєму місті. Про це повідомив засновник компанії Владислав Чечоткін у себе у Facebook.
Тільки 5% підприємців планують брати кредит, щоби вкластися у відкриття точки, 3% — залучати інвестиції, а 88% вкладають свої гроші. У створення такої точки вони мають вкласти приблизно 630 тис. грн в обладнання, меблі, склад, ремонт, вступний внесок. Загалом учасники програми готові інвестувати майже 190 млн грн.
Загалом компанія планує відкрити 1 тис. точок за франшизою, а отже, сума інвестицій може перевищити 600 млн грн.
«Не тільки тому, що франшиза для нас — це спосіб підвищити зручність і комфорт для клієнтів Rozetka, бути «щоразу що треба» та «де треба», але й спосіб розвитку підприємництва в Україні. Ми даємо можливість українцям почати свій бізнес під брендом, який без підказки знають 95% українців, із мінімумом ризиків (за статистикою 90% нових бізнесів через рік закриваються)», – пише Чечоткін.

Контекст. Rozetka анонсувала відкриття франшизи для точок видачі 15 жовтня 2020 року.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також
Головна подія ресторанного бізнесу цієї весни – PRORESTO’25 в Одесі 28 квітня!