Facebook Pixel

Rozetka запустила франшизу: Чечоткін здивований високим попитом бізнесу

За тиждень понад 300 українських підприємців подали заявки, щоб відкрити точки видачі Rozetka в своєму місті. Про це повідомив засновник компанії Владислав Чечоткін у себе у Facebook.

Тільки 5% підприємців планують брати кредит, щоби вкластися у відкриття точки, 3% — залучати інвестиції, а 88% вкладають свої гроші. У створення такої точки вони мають вкласти приблизно 630 тис. грн в обладнання, меблі, склад, ремонт, вступний внесок. Загалом учасники програми готові інвестувати майже 190 млн грн.

Загалом компанія планує відкрити 1 тис. точок за франшизою, а отже, сума інвестицій може перевищити 600 млн грн.

«Не тільки тому, що франшиза для нас — це спосіб підвищити зручність і комфорт для клієнтів Rozetka, бути «щоразу що треба» та «де треба», але й спосіб розвитку підприємництва в Україні. Ми даємо можливість українцям почати свій бізнес під брендом, який без підказки знають 95% українців, із мінімумом ризиків (за статистикою 90% нових бізнесів через рік закриваються)», – пише Чечоткін.

Контекст. Rozetka анонсувала відкриття франшизи для точок видачі 15 жовтня 2020 року.

Подякувати 🎉