Facebook Pixel

Половина українців блокує дзвінки з незнайомих номерів

56% українців часто пропускають дзвінки з невідомих номерів, таку статистику наводить в Rakuten Viber. Щоб краще зрозуміти, чому так відбувається, команда Rakuten Viber провела велике дослідження. В результаті опитування було виявлено переваги українців щодо типів дзвінків від незнайомих контактів, які вони вважають за прийнятні, а також ті, які викликають найбільше роздратування. Дослідження включало участь 18 тисяч користувачів.

Як українці ставляться до дзвінків

Згідно з результатами опитування, 57% респондентів не проти вирішувати питання телефонних розмов. Ще 22% вважають за прийнятний дзвінок лише у разі попередньої домовленості. Тоді як кожен п'ятий учасник опитування віддає перевагу спілкуванню через повідомлення.

Учасники опитування також виділили ситуації, коли воліють спілкуватися повідомленнями замість здійснення дзвінків: запити від колег чи клієнтів (65% на користь повідомлень проти 35% за дзвінки), запити від магазинів, кур'єрів та інших аналогічних організацій (70% на користь повідомлень проти 30% за дзвінки), а також для інших розмов (78% на користь повідомлень проти 22% за дзвінки).

Згідно з дослідженням, більшість українців завжди відповідають на дзвінки від відомих номерів, проте їхня реакція на виклики від невідомих контактів залежить від обставин. Наприклад, 53% опитаних ніколи не приймають дзвінки з незнайомих номерів без попередження. Додаткові деталі представлені у таблиці.

Щодо дзвінків від компаній з акціями та пропозиціями послуг, українці були зрозумілі у своїх відповідях: 80% респондентів висловили роздратування з цього приводу. Тільки 20% відзначили, що реагують прихильно на такі виклики, за умови, що бізнеси пропонують щось справді корисне.

Дзвінки з незнайомих номерів: перевірити чи заблокувати?

Щодо дзвінків із невідомих номерів, 45% українців висловили нейтральне ставлення, тоді як 55% українців повідомили, що такі виклики дратують їх. Серед причин такої реакції 68% українців стверджують, що дзвінки від незнайомих контактів не приносять жодної користі, а лише забирають час. Ще 18% українців зазначили, що вони чи їхні близькі стикалися з негативними наслідками подібних викликів. 14% обрали варіант «Інше».

Так, більшість українців (94% респондентів) виявили інтерес до можливості автоматичного визначення того, хто телефонує з незнайомого номера. Серед них 72% явно виявили бажання мати таку функцію, ще 19% висловили готовність використовувати її в окремих випадках, а 3% зацікавлені у цій можливості лише у разі, якщо телефонує компанія.

Подякувати 🎉